Alla inlägg den 1 oktober 2008

Av BeaTris - 1 oktober 2008 14:48

Nu har jag läst igenom inläggen under Oktober 2007, om hur jag träffade Rickard & känslorna jag hade då. Att läsa dom gör mig fortfarande glad & varm i kroppen, jag minns nästan varje liten detalj & jag inser vilken tur jag haft, hur lycklig jag kan skatta mig som har honom i mitt & barnens liv. Vägen till lycka & kärlek var lång, krokig & tuff emellanåt men jag vägrade ge upp, jag fortsatte hela tiden att resa mig, skam den som ger sig.


Puss Älskling



Av BeaTris - 1 oktober 2008 13:50

Då var vi inne i Oktober, September försvann snabbt. Den här månaden fyller Isabella 11 år (har ingen aning om vad vi ska köpa i födelsedagspresent) Rickard & jag firar 1 år tillsammans, snart borde han dyka upp bland inläggen under För ett år sen. Även jag fyller ju i Oktober men närmare November så det är ett tag kvar.

Nattens pass gick kanon, hade en seg period 02-04, men då det var lugnt gick det att slumra lite. Hade med mackor, ett par bananer & en risifrutti men åt bara den sistnämnda då det bjöds på smörgåstårta. En bortgångens anhöriga som på det sättet tackade för god omvårdnad. Köpte två böcker på pressbyrån innan jobbet & fastnade rätt snabbt i den ena: Pappa utan barn av Stefan Blomgren. En sann historia om en pappa som slåss för sin umgängesrätt med sina barn. Den är lättläst & har korta kapitel vilket passade bra att läsa under natten. Jag gick hem till Rickard & sov där,idag gick det bättre att sova än förra gången, somnade ganska omgående men vaknade ett par gånger för toabesök & somnade sen om ganska snabbt. Sov väl till halv tolv, låg & drog mig lite med Rickard brevid en stund innan jag gick & köpte en latte till frukost innan jag fick skjuts hem. Ska försöka hålla mig vaken & somna i normal tid ikväll. Det regnar ute så att ta en promenad känns inte så lockande men skulle behöva lite frisk luft, få se lite senare.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards