Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av BeaTris - 16 oktober 2008 16:17

Är som jag skrivit tidigare inget proffs men man måste ju börja någonstans. Här är ett Grattiskort till Isabella & några julkort jag scrappat ihop.



Av BeaTris - 16 oktober 2008 15:56

Vad skönt det är att höra att det går bra för ens barn i skolan. Isabella´s kärlek för att skriva & läsa ger resultat. Svenskan går bra & vid ett oförberett test på stavning hade hon i fjärde klass 32 rätt av 36 ord. Nu i femman med samma ord & även det oförberett hade hon alla rätt.....& det var hon ensam om i klassen på 28 elever. Hon är duktig i mycket annat också & det känns som hon inte behöver kämpa så hårt för att klara skolan. Hoppas ju självklart att det ska fortsätta så & att hon inte tappar suget när det blir dags för betyg om ett par år.

Av BeaTris - 16 oktober 2008 06:51

Om en timme ska jag vara på skolan & ha utvecklingssamtal med Isabella. Exet ska också vara med & det är Isabella själv som ska hålla i trådarna med lite hjälp från sin fröken så det ska bli spännande att se hur hon ser på sig själv & sitt skolarbete.....jag är i allafall inte orolig, jag vet att hon klarar sig bra i klassen. Efter det blir det förmodligen frukost med Anna.

Av BeaTris - 16 oktober 2008 06:37

Igår fick jag äntligen utlopp för mina scrapkliande fingrar. Jag tog först en timmes promenad i den friska höstluften, åt lite lunch hemma innan jag packade ihop det material jag har & gick hem till Anna. Där satt i allafall jag från lunch in på sena kvällen, var hemma vid 9 ungefär.Anna hade lite att göra med sin son också så hon hann väl inte lika mycket som hon ville. Jag pysslade ihop ett grattiskort till Isabella, några julkort, ett till världens gulligaste kille & ett tack för senast kort. Under eftermiddagen anslöt sig även Jessica & gjorde oss sällskap. Vi bestämde att vi ska ha en scrapdag i veckan men det kanske kan bli svårt men vi ska i alla fall försöka träffas lite oftare, för att äta något ihop & pyssla lite, det var riktigt trevligt igår. Har behov av lite material & verktyg så jag ska försöka införskaffa det så snart som möjligt så jag kan utöka scrappandet & bli bättre.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards