Alla inlägg den 23 oktober 2008

Av BeaTris - 23 oktober 2008 08:30

Okej då har jag klarat av frukost med barnen, fått iväg båda gullungarna till skolan & plockat lite här hemma. Det måste se lite skapligt ut, ska strax till Anna.....dricka kaffe & snacka lite skit. Sen ska jag börja jobba 12.30 & då får Rickard ta hand om barn & markservice för jag jobbar till 21 ikväll. så det är bäst att sätta lite fart, tänkte ta en liten omväg så jag får ihop några steg.....som tur är kanske jag ska säga. Imorse blinkade nämligen batteriet till stegräknaren, men jag hade tur, det fanns sånt batteri jag behövde så nu har jag bytt det & reggat in mina uppgifter. Känner mig ju nästan naken utan min stegräknare.

Av BeaTris - 23 oktober 2008 06:46

Jag hann scrappa ihop ett enkelt kort igår, men inte alls i stil med vissa snygga alster man ser ute på nätet. Men med lite tips & ideér & hjälp från snälla personer så kanske jag också blir så duktig en dag. Så Du som scrappar.....kom gärna med lite tips & ideér på sidor & material/verktyg Du använder & tycker är bra. Kom igen nu.....ös på med kommentarer.

Av BeaTris - 23 oktober 2008 06:39

Har sovit rätt dåligt inatt, frös & hade svårt att somna till en början. Under nattens gång har jag blivit varmt, det har känts trångt & jag tror jag sovit rätt ytligt. Jobbigt &/ synd om Rickard.....jag brer ut mig i sängen & har svårt att ha honom för nära mig, det medför ju att han får sova ute på kanten. Har ett svagt minne av att jag mumlade "Åk till jobbet" åt honom imorse, om han sen åkte för att han var tvungen eller för att han kände sig bortkörd vet jag inte.....Förlåt Älskling, jag var nog inte riktigt vaken. Vaknade dessutom med huvudvärk, den har släppt med hjälp av ett par värktabletter.


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards