Alla inlägg under april 2008

Av BeaTris - 2 april 2008 18:22

Sitter & väntar på att I ska komma hem från dansen. Hon & kompisen fick skjuts av R idag så dom kommer väl båda två. Om han står ut med mig för jag fräste lite i telefonen tidigare, inte åt honom utan det var menat åt I som la sig i samtalet. Har nog lite Pms för jag känner mig som en igelkott.....taggarna utåt, hela tiden. Allt jag vill är & känna lugn & harmoni varje dag men ibland är det en ilsken liten människa inom mig. Eller så är jag helt enkelt Häxan Surtant.



Av BeaTris - 2 april 2008 10:13

Jag har fått paket med posten idag. Auktionen avslutades igår förmiddag så jag betalade in så snabbt det gick & fick idag två tuffa t-shirtar med Spindelmannen till K, för 95 Kr inkl porto. Snacka om kap :)


Av BeaTris - 2 april 2008 08:15

Snart dags att lämna K på fem-års. Sen blir det spåret tänkte jag. Målet är minst 12 000 steg idag också.



                                       

Av BeaTris - 2 april 2008 06:53

Frukost: Miniyoggi med nöt/fruktmix, solroskärnor

Mellis: Caffe latte, 3 fullkornsskorpor

Lunch: Potatisklyftor, skinksnitzel i pepparsås

Mellis: ---

Middag: Spaghetti & köttfärssås, gurka

Ev Mellis: ---


Antal reggade steg: 15 216

Kommentarer om dagen:

Av BeaTris - 1 april 2008 21:32

Börjar bli dags för sängen, trött i kropp & knopp. Har svag huvdvärk, tror mycket av den hänger ihop med spänning. Hade en dispy med I tidigare men nu är det utrett & vi har blivit vänner igen.....känns bra. Det är inte roligt att bråka med sin dotter, men det hör väl till mammalivet.



Av BeaTris - 1 april 2008 18:41

Veckans tema hos Tjejsnack handlar om Vad gör du när du är.....


- Arg?

Höjer rösten, svär tills jag har lugnat ner mig, säger förlåt


- Ledsen?

Gråter, försöker bli glad igen


- Nedstämd?

Vill vara för mig själv


- Glad?

Skrattar, pratar, umgås med folk, mår bra


- Nykär?
Bubblar över :)

Av BeaTris - 1 april 2008 18:26

Veckans tema hos Tjejsnack handlar om Ordspråk


* Sämsta ordspråket?

Det finns på tok för många för att jag ska kunna komma på ett


* Bästa ordspråket?

 Barn är som tvättsvampar, dom suger åt sig all vår styrka men när vi kramar dom får vi den tillbaka


* Ditt egna påhittade ordspråk?

Det löser sig sa han som sket i vasken (tror inte om det är mitt egna men det har etsat sig fast)


* Bäst sagda av ett barn?

Det måste nog vara det min son sa en dag: Du säger alltid att du inte vet, men jag vet att du vet 


* Ordspråk du lever efter?

Man måste våga för att vinna

Av BeaTris - 1 april 2008 17:29

Vilket väder det är, svårt att tro att vi hade ett par decimeter med snö för två veckor sen. Hämtade K & köpte glass, det fick bli en vaniljpuck till mig som mellanmål. Inte det bästa men det fick gå. Efter glassen stannade vi en stund i lekparken. Lekte med K & fick ihop några hundra steg genom det. Har fått ihop 12 000 steg med god marginal. Det känns i benen efter en sån dag :)



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards