Alla inlägg den 8 april 2008

Av BeaTris - 8 april 2008 17:06

Blev slö efter lunchen & somnade visst till, vilket ledde till att klockan flög iväg. Vi skulle egentligen bjudit I på lunch idag men hon hade kräkts inatt igen. Nu har hon fått tid på VC för provtagning, kan ju bara hoppas dom hittar vad det kan vara & att det inte är det värsta tänkbara.


Jag har bara varit ute en kort runda så några 12 000 steg blir det inte idag heller, men jag tror jag behöver ett par dagars vila. Dels för att låta kroppen smälta motionen den fick hela förra veckan. Dels har jag haft lite problem med hälsenorna, värst är det på den högra. I lyfte upp min fot i en högre vinkel i Lördags & då gjorde det ganska ont. När jag förklarade symptomen för pappa tyckte han det lät som lite inflammation.

Av BeaTris - 8 april 2008 08:01

Idag är det L´s födelsedag, 41 år skulle han ha fyllt. Jag pratade med U i Fredags, hon & barnen valde att inte gå till graven den dagen han somnade in, utan ska gå idag istället. Hon erbjöd sig att lägga dit en ros från mig, vilket jag tackade ja till. Barnen ska lägga dit små paket, så fint även om deras pappa inte öppnar dom som vanligt. Ev messar dom lite bilder senare, vill ju gärna se vad fin graven är.

Av BeaTris - 8 april 2008 07:41

Frukost: The, 1 grov med ost

Mellis: 2 digestive oliv med baconost

Lunch: Kinamat, glass

Mellis: ---

Middag: ---

Ev Mellis: The & smörgås, lite naturgodis


Antal reggade steg: 9 022

Kommentarer om dagen:

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards