Alla inlägg den 4 april 2008

Av BeaTris - 4 april 2008 06:01

Fredag igen & idag är jag uppe med Tuppen, dvs R ;)

Jag har väl inte sovit så bra inatt, vaknade vid 12 av att jag hörde K gny till. For upp som ett skott & trots att jag sov med linserna i så kunde inte se honom i sängen.

- Var är du?

- Här (en ynklig röst)

- Vart? (kollade toaletten & köket, lite smått panikartad, inte där heller)

Jag hittade en yrvaken K i soffan, vet inte om han gått lite i sömnen eller om han helt enkelt inte vågat ropat då R sov inne hos mig.

I har också vaknat & trött som jag var orkade jag inte bära in hennes madrass. Hon la sig på soffan & när jag nästa gång vaknade till så sov hon där.

En tredje anledning till mitt tidiga uppvaknande är att jag skulle åkt in till jobbet & suttit vak några timmar, men om något hände skulle dom höra av sig. När jag gått upp & fått på mig jeansen & satt på toaletten så ringde dom, jag behöver inte åka in. Skönt på sätt & vis då jag har en del kvar att fixa med idag. Det kan vara skönt att få umgås med R & barnen imorrn & bara ha tårtan att garnera innan allt främmande kommer. Så idag ska jag städa klart & baka tårtbotten & sockerkaka.

Av BeaTris - 4 april 2008 05:59

Frukost: 1 glas oboý, 1 rostad med ost

Mellis: ---

Lunch: 2 kokta korv med bröd

Mellis: 2 fullkornsskorpor

Middag: Ris, kycklinggratäng, svamp & vin

Ev Mellis: ---


Antal reggade steg: 16 641

Kommentarer om dagen: ---

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards