Alla inlägg den 5 april 2008

Av BeaTris - 5 april 2008 20:40

Idag när vi satt & fikade så tittade jag i I´s hår, det såg väldigt konstigt ut på vissa ställen. Det var som små rosa/vita flagor.....var tvungen att kolla närmare så det inte var löss. Frågade vad hon gjort. Jo tagit hårgelé från mig, vilket då frågade jag både henne & mig själv, har bara spray & wax i skåpet. Då hade hon hittat min rosa tub som det stod grape på.....ansiktsmasken från Oriflame, som stelnar & som ska dras bort, inte undra på att det såg så konstigt ut *s*

Av BeaTris - 5 april 2008 20:25

Nu har det firats ordentligt, med fikabröd & god inte alltför onyttig tårta. K har fått flera paket, bl.a:

* Kläder (bl.a t-shirt med Blixten Mcqueen, Loggtröja, lite tunnare regnställ)

* Fotboll ---> Morfar & L

* Pengar ---> Gammelfarfar

* Plånbok ---> Mig

* Ryggsäck ---> Mig

* Matta ---> Mig

Jag tror han är ganska nöjd med sin dag, trots att jag förstörde den ett tag men det är en tråkig del som jag bara vill lägga bakom mig nu.


Efter maten tog R & jag en promenad tillsammans & jag har nu kommit upp en bra bit över 10 000 steg, vilket jag känner mig otroligt nöjd med.

I ska sova hos L inatt.....samma tjej som sov här inatt. Imorrn ska vi hem till R´s bror som faktiskt fyller samma dag som K. Barnen får följa med & sen lämnar vi dom till Exet på kvällen.

Av BeaTris - 5 april 2008 07:44

Frukost: The, 2 grova crisp med ost/leverpastej

Mellis: ---

Lunch: ---

Mellis: 1 äppleknyte, 1 vaniljdröm & 1 bit tårta

Middag: Tacogratäng

Ev Mellis: Några godisbitar


Antal reggade steg: 14 820

Kommentarer om dagen: Är det kalas så är det =)

Av BeaTris - 5 april 2008 06:15

Igår blev det inte mycket till bloggande, men här kommer en liten uppdatering. När jag lämnade K igår så mötte J upp oss, hon gav K ett litet paket.....en pistol & lite skott, gissa om han hade kul med den senare. Efter en promenad följde hon med hit där vi satt & bubblade lite skit.


Hämtade K vid 2 som vanligt & sen var det bara hem, städa klart det sista, baka sockerkaka & tårtbotten, tvätta + börja förbereda middagen. Hade tidigare bestämt att J & övriga familjen skulle komma & äta med oss så det blev en sen kväll med god mat.....i lagom mängd & några glas vin.


Det känns som vinet fortfarande cirkulerar i blodet, känner mig lite tung men ändå relativt utvilad så nu sitter jag här med ett stort glas vatten. Övriga i familjen + kompisen till I sover fortfarande. Jag ska titta till min hembakta tårtbotten & se om den är i lagom höjd eller om jag kanske måste göra en till. Efter det ska jag ta på mig & gå ut & gå för sen blir det fira av.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards