Alla inlägg under januari 2007

Av BeaTris - 14 januari 2007 17:52

Har inte fått in så många gissningar men slänger ut det rätta svaret nu för den som är nyfiken.1)Jag har varit i USASant Året var -96, tillsammans med exsambon & hans familj för att fira att Pappan i familjen fyllde 50. Kul upplevelse. 2)Jag har inget körkortSant Har aldrig blivit klar, har övningskört en del & det tar sin tid. Men skam den som ger sig.3)Jag har en tatueringSant Gjorde en hösten -05. Den sitter på skuldran, & föreställer ett hjärta med rosor & banderoll & i den står mina barns namn. Var en härlig känsla & jag vill ha fler.4)Jag hoppade av gymnasietFalskt Gick visserligen bara en allmän linje utan direkt utbildning, dessutom var den bara på två år. Men hoppade aldrig av.5)Jag har aldrig haft en hundSant Jag har faktiskt aldrig haft hund, men 4 katter sammanlagt & nu ett marsvin som tillhör min flicka.Kram E

Av BeaTris - 14 januari 2007 14:51

Barna har åkt nu, blev hämtade av Exet. Säkrast så med tanke på vädret som rasar utanför. Det blåser på bra & regnar också för den delen. Det knakar i fönstren så jag är glad att jag inte bor i ett höghus eller ett litet fallfärdigt trähus på landet. Exet hade med lite saker som jag lämnat kvar i huset. Hans nya tjej håller på att flytta in så nu byts det ut möbler hej vilt. Ny soffa & nytt köksbord. Ska ärligt erkänna att lite surt känns det, det var ju sånt jag ville göra när vi fortfarande bodde ihop men Nej då gick det minsann inte. Fast kanske lika bra det med tanke på att vi separerade. Mycket mitt intiativ, hade helt enkelt inga känslor kvar. Han var inte den jag ville leva med, även om han är en bra Pappa. Men det var mycket som fattades i vårat förhållande. Bara hoppas dom två passar bättre för varann & att dom trivs ihop. Skulle inte förvåna mig om Barna får ett litet halvsyskon så småningom, eftersom hon inte har några egna. Kram E

Av BeaTris - 14 januari 2007 09:33

Vakna & uppstigna efter en en skön natts sömn *För Kidsen mest kanske* Lite trångt i sängen dock, eftersom båda sov där. I måste ju för min stackars tjej har ju ingen säng. Sålde av hennes 105 säng eftersom den tog för stor plats i hennes rum här efter flytten. Vi ska få en annan säng som är lite mindre, men när det blir kan jag bara gissa mig till. Förhoppningsvis i slutet av månaden om dom vi ska få sängen av kan köpa ny till sin dotter. Tills vidare får hon sova på andra halvan hos mig. Detta gör ju att K, trots egen säng inte vill sova i sitt rum alla nätter utan ligga inne hos oss. Inatt sov han väldigt utbrett så det känns som stackars Mamman fått sova på kanten mest hela tiden. Putta på honom hjälpte inte för han envisades med att rulla tillbaka. Men inatt får jag hela sängen för mig själv *Tjohooo* Det är Söndag & dax för Pappavecka igen. Men först ska vi äta frukost & sen ska vi försöka få lite städat här *Chips överallt känns det som* Så får vi väl se vad Klockskrället blir när dom vill hem dit. Kan ju hoppas vindstyrkan inte tilltar allt för mycket för då tar vi benen till hjälp. Annars brukar Exet hämta dom men det känns lite onödigt när det inte är så långt. Kram E

Av BeaTris - 14 januari 2007 09:32

Det blev en trevlig går kväll med kompisen J & hennes dotter. Har ätit tacos med bl.a färs, rödlök, majs, gurka, naturell fetaost *supergott* & ananassalsa *oxå supergott* Vid halv 7 damp det in en unge till & det blev som en hel dagsiavdelning här igen, fattar inte att det måste skrikas så dant när man leker. Sen satt vi i soffan & mös med lite godis & chpis. I som har godisförbud *inte min idé* skar upp lite gurka, äpple & päron & satt & mumsade på. Kollade på Sing-A-Long....var faktiskt riktigt kul, har aldrig sett ett helt program. Men det kan ju ha varit deltagarna som gjorde det bra igår. Sen gick våra besökare hem & jag kunde stoppa ungarna i säng & sitta vid datorn en stund innan jag själv slocknade.Kram E

Av BeaTris - 13 januari 2007 15:55

Här har vi hunnit handlat lite till kvällens taccokväll vi ska ha med en kompis & hennes dotter. Vet inte varför men jag är just nu väldigt sugen på det, får bara hoppas det smakar lika gott som jag planerat *S*Har oxå hunnit med & fika med en annan kompis & hennes två barn. Annars är det just nu rätt lugnt. Händer inte så mycket mer än att barna sitter & kollar film & tjatar om att få tillgång till datorn, men dom får snällt vänta. Nu är det min tur & blogga lite.Kram E.

Av BeaTris - 12 januari 2007 16:03

Har passerat 100 besökare denna månad *Kul*Dessutom så fanns min blogg med på listan över vilka som skrivit flest inlägg, visserligen ganska långt ner men ändå :) Tycker det är kul men visserligen onödigt vetande för Er som läser.Kram E

Av BeaTris - 12 januari 2007 13:29

På min utmaning längre ner. Vilken är osann??Kram E

Av BeaTris - 11 januari 2007 20:22

Värst vad snabbt det gick att somna idag då. Klockan är inte halv 9 & båda kidsen snusar mysigt. Vad har jag gjort för att förtjäna detta ikväll???Vad ska jag fördriva tiden med nu.....sååå trött är jag inte så jag vill sova.Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards