Alla inlägg under januari 2007

Av BeaTris - 23 januari 2007 20:33

Sån blir man av att åka i pulkabacken. Inte jag då, stod bara en stund & tittade på sen kände städerskan i mig att det var dax att gå in & fixa lite måsten. Plocka undan lite saker, dammsuga upp lite grus i hallen & diverse annat. Lagom till Bolibompa var båda Troll inne & fick varm choklad & smörgås. Nu sover dom båda två i min säng som vanligt men det får väl vara så tills vidare. Får bara hoppas det finns ett litet hörn till mig oxå. Snart kommer K hit, hon ska sova här ett par nätter då hon just nu har det lite jobbigt i sitt förhållande. Men det ska säkert lösa sig. Imorrn är det inga lektioner men jag måste nog försöka plugga ikapp lite, kanske ta en promenad & handla lite igen. På em är det utv-samtal på dagis. Ska bli kul & se vad dom säger om lillkillen. Exet möter upp oss där. Kram E

Av BeaTris - 23 januari 2007 15:30

Bland all musik på datorn & det var minsann inte lite. Tog ett par timmar men nu är det gjort, bara hoppas jag vill ha det så som jag gjort det nu. Ute snöar det igen & nyss kom I innan förr dörren, frågar efter brorsan så jag ska ta & knata iväg & hämta honom medans det är ljust, heller inte länge sen det var mörkt vid den här tiden. Kan dom vara ute & åka lite i backen, vem vet, jag kanske hänger med. Sen kan vi ta varm choklad & smörgås till kvällsmat idag.Senare ikväll kommer en tjejkompis över, hon ville låna sängplats & visst får hon det. Man ska ställa upp för sina Vänner.Kram E

Av BeaTris - 23 januari 2007 15:23

Emilia - Var MinutVi, blev tomma ord, vi gled isärutan att ge varandra tidDrömmar svävar bort, en kort sekunddå ensamheten griper tagVar minut, var sekund utan dig gör det ont.Natt och dag, går vi runt, bägge två söker svar(På den kärlek som vi har)Varje blick, ger mig hopp, önskar du kunde va(Här hos mig)Var minutÅren rann iväg, vad blev det avdet vi gick och vänta påVill, ej ta farväl, säg finns det kvardet som vi hade du och jagVar minut, var sekund utan dig gör det ont.Natt och dag, går vi runt, bägge två söker svar(På den kärlek som vi har)Varje blick, ger mig hopp, önskar du kunde va(Här hos mig)Var minutVar minutVar minut, var sekund utan dig gör det ont.Natt och dag, går vi runt, bägge två söker svar(På den kärlek som vi har)Varje blick, ger mig hopp, önskar du kunde va(Här hos mig)Var minut

Av BeaTris - 23 januari 2007 08:36

Ett nytt inlägg.Mår bättre idag. Ska va hemma & försöka äta vettigt så märks det väl om jag är frisk. Imorrn är det inga lektioner så då får jag ju en dag extra. Har följt barna till sitt, det var bra kallt ute så termobyxorna åkte på. Man kan se skillnad nu, för ett par veckor sen var det becksvart ute runt 8-snåret. Idag var det riktigt ljust. Skönt att det går mot såna tider. Annars är det än så länge lugnt. Blir väl fler inlägg senare kan jag tro.Kram E

Av BeaTris - 22 januari 2007 21:01

Har fått i mig en macka nu & lite blåbärssoppa. Känns bra men visst är man rädd att det ska komma upp igen. Sitter på Msn med min nya Vän härifrån Blogga Gratis. En jättretrevlig tjej som jag har mycket gemensamt med :) Kul att få kontakt med andra i liknande situationer. Annars har det ju blivit mycket killar man får kontakt med på diverse sajter, men man behöver alla slags vänner. Alla ens tjejkompisar har kvar sina sambos & annat. Så man kan känna sig rätt ensam om att vara där man är i min ålder. Blev föresten bjuden på fest idag, av en bekant här i Mantorp. Kan ju vara trevligt & jag tackade nog mer Ja än Nej känns det som. Tvättar ikväll oxå, tyckte det var lika bra eftersom jag inte vet hur det känns imorron. Barna sover lugnt & så fort tvätten är klar ska jag oxå säga Godnatt.Kram E

Av BeaTris - 22 januari 2007 17:46

Men inget händer, peppar peppar, ta i trä så kanske det bara är lite olustkänslor. Har visserligen inte ätit ngt vettigt....lr snarare inget alls. Så det kan ju vara det oxå, att jag behöver få ngt i magen. Men vet inte om jag känner för att stoppa i mig korv & makaroner med Kidsen om en stund. Får bli yogurth lr lite blåbärssoppa. Exet skulle hjälpa till & handla åt mig *Snäll* Maten är klar men dom är ute & åker tefat, ville åka efter maten & inte se Bolibompa så då kan dom lika gärna vara ute ett tag till. Bökigt att ta av & på alla ytterkläder. Fast nu dök dom visst in genom ytterdörrn.....måste kilaKram E

Av BeaTris - 22 januari 2007 09:25

David Guetta vs. The Egg - Love Don`t Let Me GoYou've got me dancin' and cryin'Rollin' and flyingLove don't let me goYou got me drownin' in a riverCold and in feverLove don't let me goDon't let me goooooo...You got me dancin'You've got me dancin' and cryin'Rollin' and flyingLove don't let me goYou got me drownin' in a riverCold and in feverLove don't let me goDon't let me goooooo...You got me dancin'(Don't let me go goooooooooooo.....)(Don't let me go)(Don't let me go)Love don't let me go(Don't let me go)Don't let me goooo...(Don't let me go)Got me drowning in a riverI was caught and fever he heHe he heDancing and crying heeeeDancing and cryingDancing and crying(You got me)Dancing and crying heeeeDancing and cryingDancing and cryingYou've got me dancin' and cryin'Rollin' and flyingLove don't let me goYou got me drownin' in a riverCold and in feverLove don't let me goDon't let me goooooo...You got me dancin'Don't let me gooooo.....You've got me dancin' and cryin'Rollin' and flyingLove don't let me goYou got me drownin' in a riverCold and in feverLove don't let me goDon't let me goooooo...You got me dancin'Don't let me go(Dancing and crying)Don't let me go!

Av BeaTris - 22 januari 2007 08:48

För jag mår inte bra i magen :( Så jag stannar hemma för säkerhets skull, inte så kul att behöva ta pendeln hem om man mår illa. Det går ju vinterkräksjuka på jobbet. Både bland boende & personal, inget vidare. Men med mig det är ingen större fara än, känns bara lite oroligt & det kan det ju göra i vilket fall som helst. Sen kan nog psyket påverka en hel del. Men kidsen är iväg, får hoppas dom klarar sig från det i alla fall. Har klorinat & spritat här så man undviker lite av smittan i allafall. På dagis (Visst ja förskolan heter nu va?) går det visst löss. Vill inte ha hem det igen. Isabella fick det förra våren & vi höll på i flera omgångar innan skiten var väck. Jag fick det, exet fick det, hans tjej fick det & Kristoffer fick väl en liten släng av det oxå. Inget trevligt alls. Stackars Isabella var så rädd att vi skulle behöva klippa av allt hennes långa hår. Men till slut var dom väck & det var ju bra det.Nu ska jag ta mig lite te & hoppas på att jag inte blir sämre.Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards