Alla inlägg under januari 2007

Av BeaTris - 10 januari 2007 11:28

Han tycker om att äta dom & brukar få en ask ibland.*Tack för dom mindre man kan köpa i flerpack*Nu blir han dessvärre förvandlad till ett. Han har suttit i badkaret sen 10 snåret :OKan ju inte komma & klaga på att han inte blir ren i alla fall. Får visserligen fylla på med varmt emellanåt men visst så länge han är nöjd & det verkar han vara. Leker med Dinosar & styr & ställer.Själv fastnar jag lätt här, det här med Blogg är beroendeframkallande. Både att skriva & läsa. * Keep up the good work boy´s & girl´s *Men snart drar vi iväg till en kompis.Kram E

Av BeaTris - 10 januari 2007 08:31

Grabben skrek efter smörgås. Ut i köket & ta fram den han inte åt upp tidigare. Då börjar Moltas *Marsvinet* Wiiiiitt, Wiiiiitt, Wiiiiitt & håller på fortfarande. Kan inte ens va i närheten av diskbänk & kniv för då tror han att det ska vankas mat. Han skriker i falsett, konstigt att han aldrig blir hes. Väldigt socialt litet husdjur det där. Kommer man i närheten av buren så reser han sig på bakbenen & nosar längs gallret. Men han kan bitas oxå. Satan I Gatan vad ont det gör om man har fingret på fel plats vid fel tidpunkt. En gång bet han ett stort hål i I´s pekfinger, det var tacken hon fick för att hon gav honom gurka. Men gullig är han :)Kram E

Av BeaTris - 10 januari 2007 07:09

Om T.....eller?? Det kanske var mina tankar, jag vet inte. Tänkte på honom innan jag somnade igår. Jaja, jag vet, jag borde försöka släppa det, men det är inte så lätt. Man går inte bara vidare sådär när det känns som hjärtat spricker.Igår kväll trodde jag huset skulle blåsa bort, det knakade rejält i knutarna. Tur att det är betong. Det blåser fortfarande rätt bra utanför. Känns som rena rama hösten juh, det ska ju vara vinter nu men ingen snö så lång ögat når & vi lär väl inte få någon eller så kommer den i Maj.Har fått ett svar på min utmaning, vore kul med fler så kom igen nu :)Kram E.

Av BeaTris - 9 januari 2007 15:29

Min första utmaning.....spännande :)Skriv fyra saker om dig själv som är sanna och så en osann. Och så gissar vi vilken. Skicka vidare till två bloggare.Vet bara inte vilka jag ska utmana än *Hmmmmm* Ska fundera på den.1)Jag har varit i USA2)Jag har inget körkort3)Jag har en tatuering4)Jag hoppade av gymnasiet5)Jag har aldrig haft en hundSpännande & se vad Du gissar Blev utmanad av:Liten

Av BeaTris - 9 januari 2007 09:29

Ramla in under soffan!!!!Bara att slita sig fr datorn, plocka fram ficklampa & skohorn. För det är mörkt därunder samtidigt som en aldrig vet hur långt in saker hamnar. Då kan det vara bra med en förlängd arm.Kram E

Av BeaTris - 9 januari 2007 07:34

Ja det får man när dom inte somnar som dom ska. Men nu är dom i alla fall uppe, färdigklädda & fått i sig frukost. Lite BarnTv innan det är dax att gå till skolan hinns oxå med. Är i valet & kvalet om jag ska dra med K till affären som ligger en bra bit härifrån. Det är en bit att gå själv & för en liten kille kan det bli tufft. Men han borde klara det, får väl köpa ngt gott & muta med. Sen har vi ju tid på oss. Vi får väl se vad han säger om det. Nu är det en som vill gå till skolan så vi ska ta & klä oss & gå iväg.Kram E

Av BeaTris - 8 januari 2007 21:34

*Äntligen*Att två ungar kan föra oväsen som en hel dagisavdelning, det förstår jag inte. Eller så tar det ett par dagar att vänja sig igen efter att dom varit sin vecka hos Pappa. Det stojas & stimmas & kivas till den milda grad så ibland skulle en behöva öronproppar. Men idag har dom i alla fall lekt ganska bra ihop, inte alla dagar det går som en dans. Imorrn är det i allafall skoldax igen, ska nog bli skönt för min äldsta tjej som går i tredje klass. Eftersom jag själv inte börjar plugget förrens på Måndag så får lillebror snällt stanna hemma hos mig. Han blir fem nu i vår. Vi ska väl försöka ta oss upp så vi kan följa med Syster Yster till skolan. Vad resten av dan erbjuder vet vi inte än. Måste ju säga att jag är rätt trött själv just nu så det dröjer väl inte länge förrens jag ligger & snarkar jag oxå.Kram E

Av BeaTris - 8 januari 2007 14:00

Hur många kan man ha??Bloggar på två andra sajter & nu här. Men "problemet" med dom andra är att det är samma slags folk & jag känner mig inte riktigt hemma någonstans. Kanske inte kommer känna mig hemma här heller men det återstår att se. Vad bloggar jag om då?? Jag bloggar om mig själv, mina barn, studier, dejting, kärlek, glädje & sorg. Säkert en hel del annat trams oxå.Så Välkommen hit om du vill läsa. Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards