Alla inlägg under mars 2008

Av BeaTris - 16 mars 2008 10:46

Känns segt idag, trots frukost & morronpromenad. Sov till 8 ungefär, kanske det som gör det, jag vaknar ju oftast mellan 6 & 7, trots att jag inte har alarm på. Det får snart bli en runda till så kanske jag piggnar till. Har lagt in ny musik i Mp3spelaren så jag ska ha lite nytt att digga till under promenaden :)


Av BeaTris - 16 mars 2008 08:20

Frukost: 1 glas apelsinjuice, 1 hjärtegott med viltost & skinka + tomat

Mellis: ---

Lunch: 1 vv wienerkorv, cous-cous & grönsaker

Mellis: Cappucino, 2 dubbla smörgåsrån med viltost

Middag: Havregrynsgröt med färska blåbär, 3 grova crisp med ost

Ev Mellis: ---


Antal reggade steg: 14 252

Kommentarer om dagen: ---
Av BeaTris - 15 mars 2008 21:03

Ok, nu är låtarna genomlyssnade & som sagt, det finns många bra som kan ha en chans. Men jag listar följande enligt mitt tycke. Från sista till första:


10) Frida

9) Christer Sjögren

8) Amy Diamond

7) Rognedahl

6) Charlotte Perrelli

5) Linda Bengtzing

4) Sanna Nielsen

3) Nordman

2) Sibel

1) BWO


Jag har gett 1-3 en varsin röst, frågan är bara vem som vinner. Med tanke på alla skrällar som varit så kan det nog bli nästan vem som helst, men i det stora hela så tror jag BWO, Charlotte eller Sibel skulle ha störst chans att kvala vidare. Så nu återstår det bara att se vem som vinner.


Av BeaTris - 15 mars 2008 19:53

Det blev ett litet varv, det var stjärnklart & ganska kallt ute, säkert ner mot nollan då det började imma igen på bilrutorna härutanför. Nu ska jag byta om till lite mjukare kläder & inta soffläge, i allafall en stund. Har tagit av stegräknaren & fört in i checklistan & månadens steg, måste ju helt klart säga att jag är nöjd med stegen idag med tanke på att det är Lördag, men jag är ju själv & har bara mig själv att tänka på å det är ju lite friare än om jag haft barnen hemma. Pratade lite med dom förut, gissa om det känns skönt att det är Söndag imorron :)


Av BeaTris - 15 mars 2008 19:06

Nu är jag mätt i magen, det var god mat jag fixade till. Är fortfarande sugen på att gå en sväng, så jag lär väl göra det.....eller kanske inte. Börjar bli seg nu pga sömnen, eller rättare sagt bristen på sömn inatt.


Om en timme pågår MF för fullt & ärligt talat vet jag inte om jag kommer sitta bänkad. Men det beror inte på att jag inte vill titta ensam utan för att jag tröttnat på showen redan, jag har hört alla låtar & har flera som jag tycker är värdiga vinnare. Känns så uttjatat redan, alla bloggar om det & alla frågar vem jag tror vinner & jag vet inte vad jag tycker. Det får stå på i bakgrunden så kanske jag sitter här (nu skulle min HP varit här)

Får väl se hur det känns 5 i 8 :)

Av BeaTris - 15 mars 2008 17:46

Om en stund blir det mat, ska bli gott då jag bara fått i mig en nutrilett idag. Vet inte varför men det suger lite i promenadbenen, jag vill ut & gå mer.....är girig på stegen, är nog skvatt galen ;)


Jag fick mess från R förut, han var framme & satt på puben, han hade tagit tre klunkar av en Gin tonic & den steg honom åt huvudet med e gång. Jag tror det är någon som behöver äta & sova för att reglera spritnivån, men samtidigt är han värd avkopplingen.

Av BeaTris - 15 mars 2008 15:31

Lite mellisdags, jag har varit & handlat & kommit hem igen så nu är 14 000 steg passerade. När kaffet är urdrucket utan att jag skållar tunga & läppar ska jag påskpynta lägenheten lite. Inte mycket, bara lite ris med fjädrar, en påskkärring & lite smått som barnen gjort.


Om en timme ska jag se Du är vad du äter, missade det i Torsdags då jag jobbade. Efter det blir det att ställa sig i köket & laga lite mat, för trots att jag är ensam vill jag äta lite gott ikväll så det blir kyckling i paket & potatis/morötter/lök/svamp i ugn.....tror det kan bli gott :)

Av BeaTris - 15 mars 2008 12:35

Vad mycket småplock det blev på listan men nu är det nästan klart här.....skönt. Börjar fundera på lite lunch & ännu en promenad. Har ca

3 000 steg kvar upp till 10 000, men jag vill inte nöja mig med det, nä ni mellan 13 & 14 000 hade jag nog tänkt mig idag, minst :)


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards