Alla inlägg den 28 februari 2008

Av BeaTris - 28 februari 2008 18:52

Än så länge, stegräknaren får sitta på en stund till, det blir ju lite här hemma också. Det känns i benen nu vill jag lova. Jag tog ju en promenad i morse, då glömde jag stegisen hemma, men när jag kom hem nu efter städningen så gick jag samma runda igen & la till samma steg som det blev på den vägen nu. Tror det ska stämma ganska bra. Har fått motion genom städning också, vi har hållit på i flera timmar & ändå är det inte helt klart. Men R har ju lastat in i släpet & så var vi & käkade på Max. Idag tog jag deras GI-mål med bönsallad & Ramlösa.....det var jättegott. Tycker Max har bra alternativ till oss som på ett eller annat sätt försöker gå ner i vikt.

Av BeaTris - 28 februari 2008 07:57

Idag blir det resten av städning & packning i gamla lägenheten, i eftermiddag inflyttning i nya.....för R alltså. Han jobbar just nu & kommer väl runt 10 med ett släp, det vi hade igår står på hans jobb & väntar. Imorron är det besiktning & återlämning av nycklar, känns nog rätt skönt. Det gick å bara en månad när han sa upp lägenheten men det finns ju en ny hyresgäst så det är därför.



Av BeaTris - 28 februari 2008 07:56

Frukost: 1 Hjärtegott med hamburgekött & grönsaker, varm choklad

Mellis: 1 Banan

Lunch: Max GI-mål

Mellis: ---

Middag: Pastasallad

Ev Mellis: The


Antal reggade steg: 14230

Kommentarer om dagen: Helnöjd med steg & mat



                                                 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards