Alla inlägg den 20 februari 2008

Av BeaTris - 20 februari 2008 16:13

Knät blev bättre efter lite rörelse, måste ha stelnat till under natten. Förkylningen är inte så farlig, får se om det bryter ut under natten eller om den går tillbaka. Efter en serie bowling släppte R av oss vid Ica så jag kunde handla ett par saker. Sen var det bara att ta tåget hem & börja med maten.


Jag har lämnat barnen en stund själva så jag kunde ta i alla fall en kort promenad, har kommit upp i några steg, bättre än inget känns det som. Hade funderingar på att träffa en kompis men hon såg messet så sent & nu har I en kompis här så det kanke inte är någon mening med att gå dit. Kan ju höra om hon vill komma hit, annars får det bli en annan dag.

Av BeaTris - 20 februari 2008 06:36

Passerade 15 000 steg igår, tror inte att det blir lika mycket idag. Dels har jag gjort något så mitt högra knä låser sig vid vissa rörelser så jag får väl halta fram här emellanåt ;)

För det andra så känner jag att en förkylning är på intågande, frågan är om den bryter ut. Har ju känt mig tung i huvudet & öm i halsen flera gånger under hösten/vintern men det har oftast varit borta dagen efter. R känner sig också krasslig så vi får väl se hur det utvecklar sig. Vi kanske ska spela bowling idag istället ifall vi blir sämre & inte orkar imorron, då blir ju barnen jättebesvikna.

Av BeaTris - 20 februari 2008 06:34

Dagens vikt: 80,7

Förändring: - 0,2

Totalt sen 7/1: - 5,7

Kvar Till Nästa Stjärna: 0,3


Delmål 1: 80 Kg

Kvar: 0,7 Kg

Måldatum: 24/2


Frukost: The, 1 Rostad fullkornstoast med marmelad & ost

Mellanmål: ---

Lunch: Spaghetti & köttfärssås, sallad

Mellanmål: 1 liten skål glass

Middag: Filmjölk med havrefras, vetecrisp med ost

Mellanmål: 1 Avokado


Steg: 6225

Motion: Bowling: 1 serie, Promenad: 30 minuter

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards