Direktlänk till inlägg 21 december 2008

* Söndag & Jobb

Av BeaTris - 21 december 2008 06:08

Trött som 17 men det är bara att bita ihop & gå upp för att jobba. Har en delad tur så på rasten sen ska jag försöka sova någon timme. Igår var vi ju & shoppade lite julkläder, det gick bra & vi var klara på ett par timmar. Visst var det lite folk men inga milslånga köer. Jag köpte bara ett lång rött linne att ha till svarta leggings & en svart tröja. Funderar på något mer rött, antingen hårsnodd/hårband eller lite längre strumpr, få se på tisdag om jag hinner med att jaga något innan jobbet.....klockan 16 visserligen så jag borde hinna men det är ju lite annat som ska fixas också. Har ju jobb kommande dagar fram till Julafton, då är jag ledig sen kör det igång igen ett par dagar. Igår fick jag även hoppa in extra på nya stället så jag jobbade mellan 16.30 & 21.00 Men nu har klockan dragit iväg, har inte tid att sitta här.

 
 
Lotta

Lotta

23 december 2008 07:11

Hej!
Det var ett tag sedan jag var här inne har haft så otroligt mycket att göra så alltinghar fått stå tillbaka.. viktnedgång, bloggande och allt... men nu är jag tillbaka... Det jag tänker på när jag kommer hit är att du verkar ha väldigt stora krav på dig själv. Försök att ta det lite lugnt så trorjag att julen kommer att vara till en större glädje. Att försöka vara med fmiljen, göra saker tillsammansoch att det som inte hinns det hinns inte helt enkelt... Gör det enkelt för dig... Var rädd om dig själv och de dina i jul...Lotta

http://www.viktinfo.wordpress.com

 
Ingen bild

BeaTris Själv

23 december 2008 07:43

Jag vet inte om denna kommentar ska vara till mig, jag tycker inte jag ger sken av någostans att jag har stora krav på mig själv. Det är lite pyssel & städning kvar men inget jag känner att jag inte ska hinna med. Ha en del jobb men det är något jag tackat ja till & ser fram emot så inget där heller som känns tungt. Dessutom kände jag inte riktigt igen signaturen Lotta, blir därför osäker på om hon/Du kommenterat hos fel person =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av BeaTris - 7 januari 2010 11:06

Igår var brorsan här & hälsade på, kan inte minnas när vi sågs sist. Överdriver nog inte om jag säger att jag tror det var julen 2008. Oftast ses vi ju bara vid födelsedagar & sånt. Han jobbar också rätt ofta vid dom tillfällena så tiden rinner lätt ...

Av BeaTris - 28 december 2009 09:16

Jag är verkligen urdålig på att blogga här, kanske borde lägga ner här & bara ha min blogg om graviditeten. Men det känns som det är tillfälligt, mycket kretsar ju kring Bebisen nu. Vi har i allafall kommit in i slutet på år 2009, snart är det n...

Av BeaTris - 6 november 2009 19:22

Tänk att det ska behöva gå två veckor mellan varje inlägg, men det beror nog mycket på min andra blogg, sen har nästan varje dag sett likadan ut. Sen sist då Kristoffer hade feber har vi hunnit med att fira tre födelsedagar, dock samtidigt uppdelat p...

Av BeaTris - 20 oktober 2009 08:59

I Söndags em ringde telefonen här & i andra änden fanns en ledsen pojke som hade rejäl feber, huvudvärk & Mammalängtan. Kunde ju inte göra annat än att säga att han fick komma tidigare. Han har fått vara hemma Måndag & idag men är feberfri & mycket p...

Av BeaTris - 14 oktober 2009 07:58

En evighet sen sist, jag vet men jag har ägnat lite tid åt en annan blogg...en låst sådan. Jag har dom senaste veckorna mått lite dåligt & i den bloggen finns förklaringen. Nu mår jag bättre & funderar på att öppna den men vill du ha adress + lösen r...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards