Alla inlägg den 1 december 2008

Av BeaTris - 1 december 2008 21:38

Mitt risiga humör från imorse har sakta men säkert bytts ut mot ett lite lugnare, gladare & trevligare jag. Tog tag i linneskåpet & Rickard fixade undan sitt. Det är fortfarande saker kvar framme men nu är det hanterbart & det finns inget som ökar på krypet i kroppen.

Tidigare ikväll tittade vi på julkalendern, tände första ljuset & myste med glögg & fika. Vi hade ju aldrig något adventsfirande igår så det fick bli idag istället. Jag hoppas Kristoffer somnar snart.....han är lite seg ikväll igen. Igår gick jag ändå & la mig trots att han inte riktigt somnat men det gick bra & han somnade själv, det kanske går lika bra ikväll men jag ska vänta en stund till så kanske han slappnar av & somnar.

Av BeaTris - 1 december 2008 09:22

1 December & sista månaden på året, tiden rusar. Jag har jobbat hela helgen & det känns i kroppen & märks här hemma, Rickard har tagit hit en massa saker igen & det är rörigt i mina ögon. Jag får väl bita ihop & ta tag i linneskåpet idag så vi får undan lite sånt. Det är frusterande att känna krypet i kroppen över småsaker men jag vill ha ordnig i hemmet, det är bara sån jag är.

Känner mig så trött, hela kroppen känns som den går på lågenergi & det beror väl på att solen lyser med sin frånvaro, det är så grått & mörkt varenda dag, jag tar mig inte för saker på samma sätt. Känner egentligen inte ens för att blogga just nu så jag återkommer när jag blir på bättre humör.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards