Alla inlägg den 17 december 2008

Av BeaTris - 17 december 2008 18:54

Har blivit utmanad av Karin för ett tag sen så bäst jag antar den =)


3 hårda paket:

* Smyckeask.....innehållande ett halsband med graverade tags med barnens namn

* En mindre bänk/hylla till köket att ha som avlastningsyta

* Nya glasögon.....har haft mina på tok för många år & ha ett ombyte till linserna kan ju vara bra att ha



3 mjuka klappar:

* Kramar från barnen & Älskling

* Ett par jeans till skulle inte sitta fel

* Långa stickade tröjor



3 viktiga klappar:

* Mer jobb.....lika med mer pengar

* Att vi får vara friska

* Kärlek


Den som känner för att utmanas.....bara att ta den :)

Av BeaTris - 17 december 2008 11:24

Har varit sååå dålig på att titta in till mina bloggvänner på sista tiden så nu har jag tagit en runda & lämnat en liten hälsning till var & en. Jag har inte glömt bort er ska ni veta =)

Av BeaTris - 17 december 2008 10:25

I Fredags bakade ju jag & Kristoffer lite pepparkakor.

Av BeaTris - 17 december 2008 09:03

Igår var det ju som bekant jordbävning nere i Skåne, men det märktes även här i Östergötland. Jag hade precis kommit upp & låg på soffan när jag kände/tyckte att den rörde sig, inte mycket & inte länge. Även bilden på Tv:n var ostadig en kort stund. Jag trodde jag inbillade mig & när det blev lugnt tänkte jag inte mer på det. Läste senare en kompis blogg & hon bor i Skåne & där hade det känts ordentligt. När jag sen även läste Corren´s nätbilaga & det strömmat in mail om olika personer som känt av skakningarna så fattade jag att det inte varit inbillning, men inte trodde jag att det var en jordbävning som skakade om min lägenhet.

Av BeaTris - 17 december 2008 08:39

En vecka kvar till julafton, dagarna går fort. Fingret är på bättringsvägen.....tror jag, det är inte lika svullet men fortfarande ömt & lite stelt. Har tackat ja till jobb imorron Torsdag 16 - 20 & jag hoppas det ska fungera. Det jag funderar på är om jag ska ringa VC igen & se om jag kan få komma dit & någon kollar på fingret. Som det ser ut så kan det vara lite samlat blod runt & i fingertoppen. Kanske borde bedöva & göra ett litet snitt så det kommer loss & cirkulationen kommer igång ordentligt. Det är så svårt att veta själv, förstår ju att det kan ta tid att fingret blir helt bra men jag känner mig ju halvt handikappad, jag behöver ju min vänsterhand.


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards