Alla inlägg den 11 december 2008

Av BeaTris - 11 december 2008 20:12

Idag har det varit shopping för hela slanten, Älskling & jag har nämligen varit i Ullared på Ge-Kås & gjort av med lite pengar. Men det mesta hamnade dock på julklappsfronten. Jag har nu fått ihop ca 10 julklappar var åt ungarna så nu känns det som det får räcka. Vi köpte även en ny vinterjacka åt Isabella, hennes gick nämligen sönder rätt rejält för ett par veckor sen, den var lite lite sprucken & så fastnade hon & rev upp den ännu mer. En vinterjacka kan behövas för nu när vi kom hem började snökaoset. Så jackan lämnade vi av hemma hos dom.

Jag ska jobba ett kvällspass imorrn på mitt nya stället, känns bra att få komma in i det direkt. Dessutom när jag gick & tittade på kläder i förmiddags så ringde mobilen, då var det från ett annat ställe inom kommunen. Dom hade hört att jag var timvikarie på det första stället & undrade om jag kunde sitta vak inatt men det blir nog tufft, men nu har dom mitt nummer så dom kanske ringer en annan gång. Missade även ett samtal från min första plats så idag har jag varit eftertraktad. Men detta måste ju bara betyda att jag gör ett bra jobb & att det kanske lossnar lite med jobb för min del nu. Jag märker nämligen det på mitt hushållskonto varje månadsskifte, det finns mer pengar över än för ett år sen.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards