Alla inlägg den 3 december 2008

Av BeaTris - 3 december 2008 15:04

Jerry har ett inlägg om att vara mer positv under December månad, jag tror jag ska försöka göra detsamma. Det finns så mycket att vara glad över så det får jag ta fram här i Bloggen. Dagens positiva får bli min scrap/skrattstund med Anna, är glad över att ha kommit henne närmare som kompis & att vi har samma galna beroende av att scrappa. Nästa vecka blir det en resa till Ullared.....på sätt & vis tillsammans, hon åker med en annan kompis + deras döttrar medans jag & Rickard åker. Men vi åker samma dag & lär nog ha en liten shoppingstund tillsammans.

Har mer att vara glad för, imorron ska jag gå till äldreboendet här där jag bor. Sökte tidigare i höstas timvik där men har inget hört, så jag trodde det var kört & att det inte blev något. Igår ringde enhetschefen & jag var väldigt interessant för dom så chanserna till ett extrajobb även där lät ganska stor & det är ju alltid bra med mer jobb & att ha fått in foten på ett ställe till. Mer om hur det går imorron när jag varit där så håll tummarna Tack =)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards