Direktlänk till inlägg 19 december 2008

* Julplanering

Av BeaTris - 19 december 2008 21:02

Helg & jullov för barnen, Rickard kommer också vara ledig.....tom den 7/1. Jag ska ju jobba en del & det är nog bra, skulle gå varandra på nerverna här hemma annars. Idag har jag haft Fredagsmys med bara Kristoffer, Älskling har haft en sen tur & kom precis innanför dörren. Isabella gick hem till Malin direkt efter skolan & är kvar där för övernattning.

Idag har jag varit inne i Mjölby & satt in 3 200 kr för försäljning av jultidningar, hittade även tre bra julklappar till släkten + en strumpklapp till Isabella. Imorron ska vi lämna av Kristoffer hos min Mamma en stund & sen ville Isabella se om hon kunde hitta något i klädväg att ha på sig i jul. Hon har ju presentkort på både H&M & Gina Tricot så hon ska nog hitta något. Vi ska försöka komma iväg så vi hinner fixa en del innan alla andra dyker upp *undrar hur många som tänker så*

Mamma hade fått hem en massa mat från skolan (jobbar i skolkök) så vi skulle få hem lite, blir väl att jag äter lite lätt imorrn kväll när barnen lämnats hem till Exet, Rickard ska ju ut med jobbet & äta julmat. Mamma & jag planerade även lite om julafton, vi skulle prata klart imorrn. Nu ska jag nog se till att få min älsklingsson i säng, annars sover han väl till 10 imorrn.


                  

 
 
Nenny

Nenny

20 december 2008 08:43

Nej då det är säkert ingen som kommer på tanken att "vara där innan alla andra" helgen före jul... ;) Ingen alls. Hihi...
Kram

http://nenny.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av BeaTris - 7 januari 2010 11:06

Igår var brorsan här & hälsade på, kan inte minnas när vi sågs sist. Överdriver nog inte om jag säger att jag tror det var julen 2008. Oftast ses vi ju bara vid födelsedagar & sånt. Han jobbar också rätt ofta vid dom tillfällena så tiden rinner lätt ...

Av BeaTris - 28 december 2009 09:16

Jag är verkligen urdålig på att blogga här, kanske borde lägga ner här & bara ha min blogg om graviditeten. Men det känns som det är tillfälligt, mycket kretsar ju kring Bebisen nu. Vi har i allafall kommit in i slutet på år 2009, snart är det n...

Av BeaTris - 6 november 2009 19:22

Tänk att det ska behöva gå två veckor mellan varje inlägg, men det beror nog mycket på min andra blogg, sen har nästan varje dag sett likadan ut. Sen sist då Kristoffer hade feber har vi hunnit med att fira tre födelsedagar, dock samtidigt uppdelat p...

Av BeaTris - 20 oktober 2009 08:59

I Söndags em ringde telefonen här & i andra änden fanns en ledsen pojke som hade rejäl feber, huvudvärk & Mammalängtan. Kunde ju inte göra annat än att säga att han fick komma tidigare. Han har fått vara hemma Måndag & idag men är feberfri & mycket p...

Av BeaTris - 14 oktober 2009 07:58

En evighet sen sist, jag vet men jag har ägnat lite tid åt en annan blogg...en låst sådan. Jag har dom senaste veckorna mått lite dåligt & i den bloggen finns förklaringen. Nu mår jag bättre & funderar på att öppna den men vill du ha adress + lösen r...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards