Alla inlägg den 17 januari 2008

Av BeaTris - 17 januari 2008 18:14

Trots att han var här en kortis för ett par timmar sen så saknar jag honom redan. Jag tror jag är kär :)

Men imorrn slutar han skapligt sen är han ledig, jobbar på Söndag men det är många timmar tills dess. Det lutar även åt att han får ledigt nästa helg, han jobbar ju nästan varje helg. Då ska vi hitta på något kul med barnen.....längtar.

Av BeaTris - 17 januari 2008 13:47

Det blev en promenad imorse också, måste ju ge mig själv beröm ;)

Var ute ca 1 timme, hämtade sen mina ljuslyktor som jag vann på ett ljusparty för en evighet känns det som, men dom var visst slut & skulle komma in på nytt. Så nu står dom på diskbänken i väntan på placering. När jag kom hem var R här.


Nu har jag precis kommit hem igen. R & jag åkte till en pizzeria för lunch, han åt kebab & jag tog en kycklingsallad. Fick dressing & bröd vid sidan om så jag själv kunde välja hur mycket jag ville ha. Doppade bara vissa bitar av kycklingen & brödet i den, det kan inte blivit mycket. Salladen i sig var så fräsch & god att dressingen knappt behövdes. Av fyra bitar bröd av någon pizzaliknande deg tog jag två. Orkade inte all sallad heller.


Jag tog benen till stationen från stället vi åt, en promenad på ca en kvart. R åkte till jobbet, han hade visserligen ingen brådska men skulle höra lite med chefen om helgen & nästa vecka. Nu har han jobbat varje dag sen i Torsdags & borde få helgen ledigt tycker jag.

Av BeaTris - 17 januari 2008 07:45

Dagens vikt: 83,1

Förändring: - 0,5

Totalt sen 7/1: - 3,3


Delmål 1: 80 Kg

Kvar: 3,1 Kg

Måldatum: 14/2



Frukost: Varm choklad, mjuk grov med Norrboda light, yogurt (0.1%)

Mellanmål: 1 glas drickyogurth

Lunch: Kycklingsallad, bröd & dressing vid sidan om

Mellanmål: 1 Ruta Marabou´s Premium Dark Rasberry

Middag: Nudlar & kött/grönsakssås

Kvällsmål: 1 Sesamknäcke med keso & tomat, 1 kiwi


Vatten:

Motion: 1 timme

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards