Alla inlägg den 11 januari 2008

Av BeaTris - 11 januari 2008 22:27

R har inte dykt upp ännu & jag börjar fundera på att gå lägga mig, är ju trött så här dags. Barnen somnade i samma ögonblick dom la sitt huvud på kuddarna. K gick & la sig en halvtimme före, efter att ha snott runt & gnott sig i ögonen en timme av Let´s Dance. I ville se Danny dansa så hon fick vara uppe & snäll som Mamman är så gav vi honom en röst via sms. Jag gav även Matte en sms röst, sen fick det räcka. När I somnat satte jag mig här så jag såg inte klart hela programmet. Misstänker att det är så det kommer bli kommande Fredagar, jag kommer följa det sporadiskt.


Av BeaTris - 11 januari 2008 18:42

Idag har jag varit med tjejerna igen, hade annars tänkt städa lite men har tvättstugan imorron förmiddag så då åker julen ut här. Tror barnen kan tycka det är skönt att bara få vara utan stress & så också.


Nu har vi ätit, barnen fick korv & pommes medans jag valde lite nyttigare alternativ. Men jag unnade mig en 4 bitars plopp. Det fick bli mitt Fredagsgodis. Nu känner jag mig mätt & belåten. Kanske blir en blodapelsin senare.


R åkte ju härifrån i Onsdags, han mådde ju inte så bra, dessutom var vi inte 100 % sams så vi har inte träffats sen dess. Det var inte meningen att vi skulle ses på hela helgen pga hans körningar men han fick visst lite ändringar så han kommer senare, känns bra & jag har nog saknat honom mer än vad jag velat känna efter.

Av BeaTris - 11 januari 2008 06:38

Dagens vikt: 84,1

Förändring: - 0,5

Totalt sen 7/1: - 2,3


Frukost: 1 grovt tunnbröd med Norrboda light

Mellanmål: 1 skiva Lingongrova med sweet chili skinka, kaffe

Lunch: Pasta, prinskorv, blomkål

Mellanmål: ---

Middag: 1 liten portion ris, räk & äggröra. 4 bitar plopp till efterätt

Kvällsmål: 1 liten blodapelsin


Vatten: 1 liter

Motion:

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards