Alla inlägg den 10 januari 2008

Av BeaTris - 10 januari 2008 18:45

Veckans tema hos Tjejsnack handlar om Senaste.....


* Filmen du såg, var den bra?

Såg Förtrollad förra veckan, den var helt okej.


* Person du pratade med, om vad?

Pratade med barnen vid middagen, om ditt & datt.


* Inköpet?

P-piller för 6 månader till.


* Kyssen? Berätta lite?

Den var när jag fick en av R, men nu känns det som ett tag sen, han är hemma hos sig ett par dar.


* Gången du grät, av vilken anledning?

Jag grät i Söndags innan barnen kom. Pratade med I i telefonen & hon ville sova hos M, vilket jag inte tyckte. Det ledde till tjaffs & jag blev ledsen.

Av BeaTris - 10 januari 2008 15:29

Återigen fick jag åka in & jobba, bara bra visserligen & så var det bara till 13. Men jag handlade på vägen hem, har hämtat K (en historia för sig) varit på apoteket & så hem.....det tar lite tid.


Nu sitter K i badet, han var blöt rakt igenom, vilket man blir om man springer ute i regnet utan gallonisar. Så han var både blöt & kall. Dessutom hade han hela ansiktet med sand. Vilken skön syn när man kommer & hämtar :)

Men kul har dom & det är huvudsaken, det finns tvättmaskin & torkställning.


Har bara suttit här några minuter & det känns att kroppen stelnar till när den rört på sig nästan hela dagen. Är dessutom törstig så jag ska gå dricka vatten, lägga upp lite ny frukt, göra pannkakssmet (alla har ätit soppa idag) & diska upp lite tror jag.

Av BeaTris - 10 januari 2008 06:35

Upp & ganska pigg men det kändes lite segt. Det som drar upp mig är morronvägningen. Det är skönt att se resultat även om dom bara syns på vågen hittills. Det händer i allafall något & det var ju det jag ville. Igår åt jag min "middag" ganska sent, det blev lite galet. Får försöka laga vettig mat åt oss alla idag & dricka mer vatten.....även om det innebär att jag blir kissnödig :)

Av BeaTris - 10 januari 2008 06:32

Dagens vikt: 84,6

Förändring: - 0,5

Totalt sen 7/1: - 1,8


Frukost: 2 delikatessknäcke med ost/skinka, ägghalva & kaviar, kaffe m mjölk

Mellanmål: --- (sen frukost på jobbet)

Lunch: ½ port potatis & purjolökssoppa

Mellanmål: 1 litet äpple

Middag: 2 pannkakor (lättmjölk, lite fett) med rivna morötter

Kvällsmål:


Vatten: 1 liter

Motion: Spring på jobbet, hämta/lämna K på dagis

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards