Alla inlägg under juli 2007

Av BeaTris - 14 juli 2007 20:53

Fick en utmaning av Kajsa för några dar sen, nu har jag antagit den.


Nämn något som gjorde dig glad igår: Det var nog messet från R.....när han hade laddat på mobilen

Vad gjorde du kl 08 imorse? Jobbade

Vad gjorde du för 15 min sedan? Skrev inlägget innan i bloggen

Det sista du sa högt? "Sov gott du också" till R

Det senaste någon sa till dig: R som sa: "Sov gott inatt"

Vad har du druckit idag? Juice, kaffe, sockerdricka

Vad var det senaste du åt? En godisbit

Vad var det senaste du köpte? Sköljmedel & korvbröd

Vad är det för färg på din ytterdörr? Ljust brun

Vad är det för väder hos dig nu? Grått/Mulet, regn & jag hörde nyss åskan

Godaste glassmaken? Vanilj

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Kanske lite

Sover du tungt? Beror på skulle jag tro

Drömmer du mardrömmar? Det händer

Trivs du med ditt jobb? Ja även om det bara är ett timvik

Favoritklädsel? Linne, Jeans & Huvjacka

Favoritlåt just nu? Har ett antal som går varma

Vad ser du om du tittar till höger?  En vägg & en underdel till en bokhylla

Vad gör dig glad just nu? Mess, samtal & dejter med R samt mina barn

Vad ska du göra härnäst? Göra mig klar för dejten med John Blund

Höger el vänsterhänt? Höger

Humör just nu? Harmonisk, glad & lite smygkär

Favoritgodis?  Choklad

Kläder just nu? Linne & jeans

Sommarplaner? Har några veckor kvar på semesterviket, små saker med barna såsom minigolf & ev en Cinderellakryssning finns i tankarna

Spelar du ngt instrument? Nää

Morgon eller nattmänniska? Morgonmänniska för det mesta

Vad är viktigast för dig? Att mina barn mår bra

Är du kittlig? Rör mig inte ;)

Snarkar du? Hoppas inte det

Stjärntecken? Skorpion

Äckligaste insekten? Getingar

Stökigt el välstädat? Organiserat

Längtar du mest efter just nu? Att vara nära R :)

Av BeaTris - 14 juli 2007 20:42

Eller vad hette den gamla slagdängan med Millas Mirakel? Någon som minns?


Ska snart dejta igen, faktiskt inom en halv timme/tre kvart. Regnet slår i backen, ska bli mysigt att ligga under täcket & höra skvalandet.....bara hoppas jag inte blir alltför kissnödig *fniss*


Pratade med R nyss, han har haft en fin dag med båda sina pojkar, spelat spel & annat. Längtan efter mina troll börjar göra sig påmind,skönt att det är Måndag snart, dom kommer väl framåt eftermiddagen då skulle jag tro.


Nää nu ska jag börja förbereda mig för min dejt.....John Blund

Kram R

Av BeaTris - 14 juli 2007 19:19

Ny layout igen, helt andra färger än vad jag brukar välja, få se hur det känns om någon dag.


Kram E

Av BeaTris - 14 juli 2007 16:51

Hemkommen från jobbet.....det gick kanoners idag också. Lite lugnare dock & lite mer sitta ner tid med dom äldre. Annars har man ju städ & tvätt & duschar & gud vet vad på schemat. Kvällen blir lugn precis som gårdagen.


Fick ett mess tidigare från I, dom är fortfarande på Öland & ändå är ungen online på Msn??? Tycker det verkar lite konstigt, det är liksom inte första gången det händer, borde kolla om jag får svar när jag skriver. Jag kan inte tänka mig att dom har dator med sig ut när dom tältar. Antingen lever Msn sitt eget liv eller så är det någon som leker med hennes adress eller så är det någon annan.....skumt är det i allafall. Föresten, vänta lite här nu, ett ljus gick precis upp.....kom på att det kanske är så att Msn går igång när hennes farmor/farfar slår på sin dator, hon har ju det installerat där också. Sååå kanske det är. Får ta & säga till om att det måste ändras, bättre att logga in självmant. Både jag & kompisar blir ju lurade & så får hon skit av kompisarna att hon inte svarar sen, fastän hon inte är hemma. Stackars unge :)


Kram E

Av BeaTris - 13 juli 2007 21:02

Har haft en mysig Fredag i min ensamhet men utan den där förfärliga ensamhetskänslan som fått mig att må skit vissa helger. Vid halv 7 kände jag mig lite smått rastlös & desutom mätt på lite för mycket godis så jag tog på mig skor & Mp3spelaren & gick ut & gick en promenad på en timme.....tänker så bra när jag går ensam. Kändes riktigt skönt faktiskt. Får ta & göra det oftare.


Nu ska jag snart krypa ner i sängen, läsa något om jag orkar & sen sova för att gå upp vid 6 & åka till jobbet till Kl 7, slutar 16, skönt med dagspass & slippa delad tur, bättre att köra hela dan på samma gång. Samma tid på Söndag, sen ett 7-13 pass på Måndag för att sen vara ledig till Onsdag kl 16.


Kram E

Av BeaTris - 13 juli 2007 16:41

Som många andra så har jag en hel del besökare men väldigt få kommentarer. Så jag undrar lite.....vem är Du som läser. Är du här av en tillfällighet, läser du då & då eller följer du mig & mitt (patetiska) skrivande? Lämna en kommentar, vore kul & veta :)


Kram E

Av BeaTris - 13 juli 2007 14:14

Här går dagen i ett lugnt tempo, ingen stress & inga "måsten". Jag har varit ute en promenad, var tvungen att handla lite, det var soligt & varmt ute med lite gråa moln här & där men inget regn än så länge. Sen jag kom hem har jag käkat lunch & legat på soffan & läst.


Det känns som jag svävar igen.....tänk att så lite som "Jag tycker om dig" kan få en att må så bra. All osäkerhet är som bortblåst & jag är så där sprudlande glad & bubblig igen, återigen en känsla av att det här är fucking crazy *ursäkta*


Det värsta är att nu längtar jag ju ännu mer efter honom & det kan dröja ända tills nästa helg innan vi ses igen & då har jag även barnen, men den som väntar på något.....

Det är bara att ta en dag i taget & kanske vi kan ses innan helgen, det får jag forska lite i.


Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards