Alla inlägg den 1 juli 2007

Av BeaTris - 1 juli 2007 14:16

Har du hört talas om ICE - In Case Of Emergency ?

Ja, & posten finns inlagd i mobilen     50 %


Har hört talas om det men inte lagt in posten i mobilen     25 %


Nej, har inte hört talas om det     25 %



Totalt har 24 personer röstat.
Omröstningen startade 2007-05-25 14:35

Av BeaTris - 1 juli 2007 10:30

Om några timmar ska jag åka & jobba, fick ju ett extrapass ikväll mellan 16 & 21. Ska ringa Mamma snart & bestämma tid när hon ska komma. I eftermiddag ska dessutom I på tjejfest hos en klasskompis. Det börjar tre så hon ska snart duscha & fixa till sig lite.


Vi hade ett trevligt dygn hos Pappa & L under Fre/Lör, grillade på Fredagskvällen trots ganska kalla vindar. Barnens ena bonuskusin kom också dit, född dagen efter K så dom två är lika gamla. Lekte bra ihop & även I fick vara med. Igår tog vi det mest lugnt på dagen, fick skjuts in till stationen av Pappa & där mötte vi upp R.


Ångrar inte att jag bjöd hem honom, det gick jättenbra med barnen & jag tror K tyckte det var extra kul med en manlig figur som ville sparka lite boll i trädgården. Dom två satt ihopkrupna i soffan & K slängde upp fötterna i knät på R.....jag kunde bara le åt dom. R & jag visade att vi faktiskt tycker om varann, satt tätt ihop & gav varann små pussar & smekningar. Tror barnen mår bra av att se det istället för att man döljer sina känslor. Pussarna igår gjorde nog K lite generad men imorse när jag bad K om en puss så sa han "Puss honom" & pekade på R.....gjorde det mer än gärna ;)


Nu har R åkt hem, han hade ett kalas att gå på idag & var tvungen att handla lite innan. Ska snart messa honom.....längtar redan efter honom, men denna vecka finns nog lite utrymme att hinna träffas. Har rätt korta dagar på jobbet så jag hoppas han har tid för mig. Det här känns bra, även om oron finns där att mattan under mina fötter ska dras undan igen, men den känslan kommer förhoppningsvis släppa med tiden.


Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards