Alla inlägg den 18 juli 2007

Av BeaTris - 18 juli 2007 12:55

Om en timme ska ungarna iväg & ett par timmar därefter börjar jag jobba.....har ingen lust idag, men det går förhoppningsvis över när jag väl kommer dit. Annars är det bara att köra på ändå. 


Här har vi haft fluginvasion.....slagit ihjäl 6-7 stycken & fler finns det. Dom förökar sig snabbt som attan. Nu är K på jakt igen, han är bra på att smälla till dom så han får hållas. Det ger väl utlopp för jaktinstinkterna hos honom.


Lunch har vi också hunnit med, jag slängde ihop lite pannkakssmet & ställde mig & stekte några stycken.


Kram E

Av BeaTris - 18 juli 2007 09:18

Har nu även skaffat ett konto på bilddagboken (länk finns i listan)& har där precis lagt in premiärbilden. Kommer tala om här när det finns nya bilder.


Kram E

Av BeaTris - 18 juli 2007 08:06

Stackars sonen fick ingen glass igår.....men han glömde nog bort det. Vi gick ju ut för att gå & köpa glass på macken. Tog vägen förbi J för att försöka få med henne, hon stod mitt upp i tillverkning (eller vad man ska säga) av potatisgratäng. Jag & K hann precis innanför dörrn där så började det vräka ner regn, stora tunga droppar & åskan började också gå. Snacka om tur, hade vi valt att gå raka vägen till macken.....ja då hade vi blivit blöta kan jag lova.


Vi blev kvar några timmar där, fick lite mat *tack* & pratade lite skit. Efter regnet kom solen & pojkarna var ute & cyklade & fick sen för sig att bada. I hon var ju med M hela eftermiddan så henne såg vi inte förrens 20 då hon kom hem.


Idag skiner solen & jag ska gå på mitt arbetspass kl 16. Barnen ska vara hos J, hon & familjen ska iväg till Motala & äta glass så då ska barnen följa med så idag blir det säkert glass i stora lass.


Barnen sover fortfarande, jag har duschat & klätt på mig & i magen börjar hungern göra sig påmind, dags för frukost men jag får nog äta min nu för vem vet när ungarna vaknar, dom får sova ut idag.....det blir ju sent ikväll.


Kram E

Av BeaTris - 18 juli 2007 08:02

Ska ringa lite senare & säga Grattis för jag tror inte han läser min blogg.


Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards