Alla inlägg den 16 februari 2008

Av BeaTris - 16 februari 2008 21:53

Den här gången var det väl lite bättre, men ändå ingen som jag kände wow inför. När det var klart fick barnen välja varsin låt & dom gjorde det igen, tog båda till final. I röstade på Sanna Nielsen.....samma som jag själv tänkt ta så vi röstade bara en gång på den. K tyckte om Rognedal & den tyckte jag också var rätt okej. Så nu slipper man kanske skämmas för sina barns smak ;)

Trodde väl nästan Carola skulle ta en plats bara för hon är den hon är. Men se det gick inte, andra chansen fick räcka för henne, det gör inte mig något. Hon sjunger bra men jag har svårt för hennes sätt att vara.


     


(Bild från Expressen)

Av BeaTris - 16 februari 2008 21:39

När vi hämtade I så var K lite piggare, han hade ätit & var mest trött för den avbrutna sömnen inatt. Men han fick ändå stanna hemma så hämtade vi honom när vi kom hem. Det blev en hel eftermiddag med god mat, trevligt sällskap & urkul bowling. Har nu träffat R´s andra bror & hans familj, det var även kusiner & deras familjer & en mormor där. Vi åt potatissallad, kallskuret, sallad & melon till lunch. Efterrätt & fika ganska snabbt inpå så jag var ganska mätt när vi åkte för att spela bowling. Måste ju säga att det gick över förväntan eftersom jag inte spelat på över fem år. Fick in några strike´s & en del spärrar. För I som aldrig spelat tidigare gick det också bra, hon fick strike´s & spärrar hon också. Jag har lovat att vi ska försöka spela någon gång i veckan, det kan vara kul.

Av BeaTris - 16 februari 2008 09:49

Blir så himla besviken, här har jag sett fram emot den här Lördagen hela veckan & så blir det inte som jag vill. K har blivit sjuk.....maginfluensa, han har kräkts tre gånger inatt & lät så ledsen & ynklig när jag pratade med honom. Nu kan han inte följa med & jag tror han verkligen såg fram emot bowlingen också, det är ju något jag inte gjort med dom förut. Får väl försöka klämma in en dag på sportlovet när han förhoppningsvis mår bra igen. Vi tar med I i allafall, hon har ju varit sjuk & förhoppningsvis drar hon inte med sig smittan. Jag har pratat med R & han tyckte hon skulle få följa med. Skrev att han kunde ju förvarna dom andra. Men det kommer kännas tomt utan K, mitt hjärta blöder :(

Av BeaTris - 16 februari 2008 08:52

Ingen mysig Lördagsfrukost här inte. Det blev en tallrik yogurth, var inte sugen på något utan åt lite för att inte falla i någon fälla senare. Nu har jag tvätt & disk som väntar & jag måste försöka ta tag i det. Få se när R kommer, ska låta honom sova en stund till.....om han nu gör det vill säga. Ibland dyker han upp när man minst anar det. Det är nästan 10 minus ute & det känns inte så jättelockande att ta en promenad men det skulle behövas. Vi ska ju hämta barnen & så sen också, bara hoppas båda är friska, jag ska vika min tvätt nu & sen slå en signal & kolla läget. Pappa hade ringt igår så det är bäst jag hör av mig dit också.

Av BeaTris - 16 februari 2008 08:23

Dagens vikt: 81,1

Förändring: + 0,3

Totalt sen 7/1: - 5,3


Delmål 1: 80 Kg

Kvar: 1,1 Kg

Måldatum: 24/2


Frukost: Naturell vaniljyogurth + Linnessa vaniljdessert (lite av varje)

Mellanmål: Müslibar

Lunch: Potatissallad, kallskuret, sallad, melon. Glass & fruktcoctail

Mellanmål: Vaniljhjärta & kaffe

Middag: ---

Mellanmål: 1 Avokado


Steg: ---

Motion: 2½ serie bowling

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards