Alla inlägg den 27 augusti 2007

Av BeaTris - 27 augusti 2007 20:17

T2 kom, inom mindre än två timmar, fast han ringde ju först.....inom en timme efter det förra inlägget. Blev faktiskt glad av att träffa honom igen, det som skrämmer lite är att jag ger mig in i det här utan att känna honom men det kommer ju vartefter. Jag vet med mig att jag stängt av, jag måste våga öppna mig igen, våga lägga allt gammalt åt sidan & försöka slappna av & lita på honom.


Nu åkte han visserligen för en stund sen, känns ok ändå.  Han ville stanna men när han åkte hit så pajade hans ruta i förardörren.....bara så där & ja jag har sett det med egna ögon för det drog kallt & regnade in när vi åkte & köpte pizza. Han ska fixa en ny ruta imorrn & ville vara på hemmaplan när han vaknar imorrn så han får det gjort så snabbt som möjligt. Han frågade när vi ska träffas igen, jag sa att han får höra av sig för jag jagar inte längre.....får då till svar Inte jag heller. Så ska det här funka så får vi hjälpas åt.


Sen det här med kulturen, jag är mer vuxen nu än för 10-15 år sen, jag kommer snart märka om han kommer när det passar honom & hur han beter sig. Jag får helt enkelt ta en dag i taget & se hur det utvecklar sig, det ska ju kännas bra för båda, & eftersom jag inte haft så höga förhoppningar från början så är säkert risken mindre att jag blir sårad igen, jag är på min vakt & frågan är om det inte kan bli jag som sårar den här gången.


Kram E

Av BeaTris - 27 augusti 2007 13:23

Det ska bli intressant & se om det blir någon dejt med T2 som han nu hädanefter får kallas eftersom T1 (killen från i vintras) läser min blogg lite då & då, han kanske får för sig att det är honom det handlar om ;)


Vi (T2 & jag)chattade lite igår kväll & han frågade om vi skulle ses.....så dags? När jag är på väg till sängen, han bor ju inte vägg i vägg diekt. Rätt som det var blev han tvungen att sticka. Jaha.....bara så där?

Nu har vi återigen snackat lite. Kommit fram till att vi kanske kan se en film. Sen måste han iväg igen.....hinner knappt säga hej då förrens han loggat ut. Är det så våran relation ska bli? Aldrig i livet, det går jag inte med på. Han ska inte tro att han har mig i en ask bara för jag gått med på att ge honmom en chans till.....så dum är jag inte så jag går in i en fälla som är synlig.


Jag tror inte det kommer funka om det är så här nu.....ska det vara så svårt att säga en tid? Att så & så dags kommer jag till dig eller då ses vi där & gör det här. Nää nu blir jag irriterad känner jag, det är inte bra. Får ta & avreagera mig på disken kanske.


Kram E

Av BeaTris - 27 augusti 2007 09:10

Hade inte så mycket att skriva om igår så bloggen fick vila lite. Hamnade hos J efter att jag varit & lämnat K hos Exet runt 5, I var redan i området eftersom hon lekte med E.....granntjejen. J & jag satt & snackade lite & tog en fika där. Vi kom in på problemet 10-årspresent till våra flickor.


I fyller ju 10 i Oktober & jag har ingen aning om vad jag ska hitta på. Ev blir det en Cinderellakryssning men det blir ju mer som en minisemester. Jag får nog be ungen börja fundera på vad hon önskar sig. Själv måste jag tänka ut lite bra saker till mig.....blir kanske inte sååå firad men eftersom jag fyller 35 så kanske det kan bli något mer speciellt. Funderade lite på biljetter till Ladies Night. Såg att det faktiskt är en show precis i dagarna när jag fyller så det vore ju kanske en bra present om jag inte kommer på något annat.....det tål att tänkas på.


Så har jag då blivit rik & fattig igen.....hade en bra summa pengar på kontot imorse, men nu är det mesta överfört till räkningar & hyra :(

Men det blir nog bra ändå, allt blir ju betalt & högen med räkningar har sjunkit. Har ju släpat lite men nu ska allt komma ifatt & det känns bra. Får nog rätt bra lön i september också. Men jag ska i allafall unna mig lite från Ikea i veckan. Måste även köpa på mig ett lager spån & hö, ska åka in till djuraffärn idag.....där får man 4 säckar hö/spån (valfritt) för 100 kr & det räcker ju ett tag. Sen ska jag nog ta & kolla med någon klasskompis till I om jag kan köpa hö av dom.....kom på att I har några vänner som bor utåt landet här & har hästar & annat. Det skadar ju inte att fråga.


Kram E

Av BeaTris - 27 augusti 2007 08:43

Veckans tema hos Tjejsnack handlar om Musik 


* Vad lyssnar du på för typ av musik och vad är det du gillar mest med den musiken?

Svar: Jag är väldigt varierad i min musiksmak, beroende på humör osv. Men gillar lite halvrockigt, typ Evanescence, Within Tempatation, Vanilla Ninja är också en favorit.....många bra låtar. Dom har texter som är lätta att ta till sig & jag kan relatera till många av dom.
 

* Vad lyssnade du på när du var yngre, i tonåren? Om du är tonåring nu, så vad lyssnade du på som barn?
Svar: Herregud det är ju hundra år sen typ, men det var nog som idag, väldigt varierat.


* Finns det någon musik du inte klarar av att lyssna på? Vad, varför?

 Svar: Hårdrock som vrålas fram & där man inte hör vad dom sjunger. Det blir bara skränigt.


* Nämn fem artister du har sett live/skulle vilja se live.
Svar: Har sett Trance Dance & Paul Rein men då var jag bara barnet. Såg Tomas Ledin som 8-åring.....han var min stora idol då *fniss* Annars har jag inte varit på några större konserter. Skulle faktiskt vilja se Robert Wells & Rahpsody in rock om jag fick tillfälle, vilken show. Eftersom jag gillar nästan alla Vanilla Ninja låtar så skulle det nog vara en bra konsert.....men dom är inte så stora här, dom är större neråt Tyskland & dom länderna ikring där.


* Har du någon autograf, vem/vilkas? Finns det någon du skulle vilja ha?

Svar: Har haft några stycken men inga större kändisar. Är ingen autografjägre så det finns ingen direkt jag skulle vilja ha.


Kram E


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards