Alla inlägg den 9 augusti 2007

Av BeaTris - 9 augusti 2007 21:23

Håll i hatten för nu kör vi, tänkte öka på besöksstatistiken lite :D 


Har ju som jag berättat om tidigare varit ganska sexuellt hämmad, är väl till viss del fortfarande men det har blivit bättre. Sex ska inte vara förbjudet eller tabubelagt, det ska vara något helt naturligt. Mitt tidigare sexliv känns inte naturligt, inte om jag jämför med hur andra haft det enligt sina utsagor. Med tidigare menar jag det sexliv jag hade tillsammans med exet. Det är egentligen helt galet hur vi hade det. För det första var vi aldrig som kaniner.....inte ens under våran första tid. Vi hade sex väldigt sällan, ibland kunde det gå månader emellan. 


Jag är en person som är väldigt fysisk av mig, jag behöver närhet & ömhet utan att det måste leda till sex.....så var inte fallet den sista tiden hos oss, kanske inte på flera år tillbaka. En skön orgasm kan jag fixa själv.....men inte allt runtomkring. Sista året/åren tog vi i varann när vi hade sex, knappast annars, visst ibland men inte så som jag vill ha det. Jag fixade mitt själv & det gjorde säkert exet också. Jag tände ju inte ens på honom stackarn. Höll på att kräkas när det väl var över & drog mig undan mer & mer.....bara för att slippa hela sexbiten.


Förutom att det var väldigt sporadiskt så var det väldigt tråkigt.....alltid samma sak, men någon enstaka variation, alltid samma förspel, dvs kort & tråkigt. Det skulle vara väldigt intressesant att vara en fluga på väggen i exet´s sovrum i dagsläget.....har han ändrat sig totalt, precis som jag? Han skulle nog bli förvånad om han visste vad som försigick i mina tankar.


Ändå har jag aldrig fantiserat över sex & vad man kan göra tillsammans förrens nu efter separationen. Har tex aldrig drömt om att ha utomhussex, att bli bunden (dock utan läder & piskor) eller andra lite "udda" saker. Kanske beror på oerfarenhet, vad vet jag. Nu vågar jag fantisera om lite andra saker än bara vanligt sovrumssex. Är det perverst eller är det helt normalt, är det sånt andra gör för att hotta upp sitt sexliv?


Mitt sexliv sen separationen har förändrats rätt mycket, jag njuter på ett helt annat sätt & dom där kräkkänningarna jag hade har aldrig visat sig mer. Jag har börjat drömma om vad jag skulle vilja göra & har även gjort lite andra saker utan att det för den del bli porrigt. Lusten finns där också & jag känner den där längtan efter hudkontakt & suget efter allt vad sex innebär. Det gjorde jag inte tidigare.  


Har bara svårt för ett par saker & en är när män använder starka ord & är väldigt raka på sak med vad dom vill göra osv. Blir nästintill generad & vet inte riktigt hur jag ska reagera. Men men, ge mig ett par singelår till & jag är lika vulgär i ordförrådet som många andra.


Kram E 

Av BeaTris - 9 augusti 2007 18:44

Borde inte, det kan vara farligt men jag vet vad jag gör.....bara hoppas jag inte kissar i sängen inatt.


Kram E

Av BeaTris - 9 augusti 2007 15:16

Som jag skrivit om tidigare så har jag funderat i banorna att lägga ner allt vad nätdejting innebär.....åtminstone ett tag tills jag känner att jag är redo för något nytt. Men så tänkte jag att jag ska ge det en chans till.....sagt & gjort, nytt konto på Spray Date med just det nicket. Kände att jag behövde starta om helt & hållet. Det gamla kontot stängde jag ner för en stund sen.


Det tog inte många timmar förrens mailen börjat rasa in, dom flesta som jag redan känner igen & som jag haft lite kontakt med men som inte är mina typer eller som jag känner någon attraktion av. Började nästan ångra mig.....tänkte vad har jag gett mig in på?


Det blev som värsta cirkusen under kvällen här igår, hade fullt upp *fniss* Det var lite trevligt att få lite uppmärksamhet men det är ingen som jag känner det där lilla extra för.....ännu. Ev finns det en som kan vara något, men det får tiden utvisa, måste nog lära känna honom mer innan jag ger mig in i något.


Kram E


Av BeaTris - 9 augusti 2007 15:08

En arbetsdag kvar nu, i allafall på schemat. Men det känns inte som det är sista gången jag sätter min fot där. Har föresten redan fått ett pass den 23/8 om jag kan ta det.....det är ett kvällspass, visserligen den veckan jag har barnen men jag ska försöka lösa barnvakt under kvällen.


Här har vi fikat lite, K & jag eftersom I är hos en kompis igen.....den ungen är sällan hemma, men det är bra att hon har kompisar att umgås med. Skulle sitta fint med ett bad nu för fy 17 så kvav värme det är.....på jobbet var nästan outhärdligt, stackars dom som hade duschar & städ att ta hand om idag för blir man varm. Ska väl inte klaga men den här kvava värmen & höga luftfuktigheten är faktiskt otrevlig. Ta en kall dusch lönar sig knappt heller.....det får bli senare.


Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards