Direktlänk till inlägg 27 augusti 2007

* En Synlig Fälla

Av BeaTris - 27 augusti 2007 13:23

Det ska bli intressant & se om det blir någon dejt med T2 som han nu hädanefter får kallas eftersom T1 (killen från i vintras) läser min blogg lite då & då, han kanske får för sig att det är honom det handlar om ;)


Vi (T2 & jag)chattade lite igår kväll & han frågade om vi skulle ses.....så dags? När jag är på väg till sängen, han bor ju inte vägg i vägg diekt. Rätt som det var blev han tvungen att sticka. Jaha.....bara så där?

Nu har vi återigen snackat lite. Kommit fram till att vi kanske kan se en film. Sen måste han iväg igen.....hinner knappt säga hej då förrens han loggat ut. Är det så våran relation ska bli? Aldrig i livet, det går jag inte med på. Han ska inte tro att han har mig i en ask bara för jag gått med på att ge honmom en chans till.....så dum är jag inte så jag går in i en fälla som är synlig.


Jag tror inte det kommer funka om det är så här nu.....ska det vara så svårt att säga en tid? Att så & så dags kommer jag till dig eller då ses vi där & gör det här. Nää nu blir jag irriterad känner jag, det är inte bra. Får ta & avreagera mig på disken kanske.


Kram E

 
 
Kajsa

Kajsa

27 augusti 2007 18:42

Spola honom!!!

http://livetpoenpinne.bloggagratis.se

 
Maggan

Maggan

28 augusti 2007 07:07

Nej, man ska aldrig låta dom tro att dom har en som i en liten ask.. att dom inbillar sig att dom kan göra och säga precis vad dom vill och sen tro att man vill fortsätta att träffas ändå

http://kastrullerna.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av BeaTris - 7 januari 2010 11:06

Igår var brorsan här & hälsade på, kan inte minnas när vi sågs sist. Överdriver nog inte om jag säger att jag tror det var julen 2008. Oftast ses vi ju bara vid födelsedagar & sånt. Han jobbar också rätt ofta vid dom tillfällena så tiden rinner lätt ...

Av BeaTris - 28 december 2009 09:16

Jag är verkligen urdålig på att blogga här, kanske borde lägga ner här & bara ha min blogg om graviditeten. Men det känns som det är tillfälligt, mycket kretsar ju kring Bebisen nu. Vi har i allafall kommit in i slutet på år 2009, snart är det n...

Av BeaTris - 6 november 2009 19:22

Tänk att det ska behöva gå två veckor mellan varje inlägg, men det beror nog mycket på min andra blogg, sen har nästan varje dag sett likadan ut. Sen sist då Kristoffer hade feber har vi hunnit med att fira tre födelsedagar, dock samtidigt uppdelat p...

Av BeaTris - 20 oktober 2009 08:59

I Söndags em ringde telefonen här & i andra änden fanns en ledsen pojke som hade rejäl feber, huvudvärk & Mammalängtan. Kunde ju inte göra annat än att säga att han fick komma tidigare. Han har fått vara hemma Måndag & idag men är feberfri & mycket p...

Av BeaTris - 14 oktober 2009 07:58

En evighet sen sist, jag vet men jag har ägnat lite tid åt en annan blogg...en låst sådan. Jag har dom senaste veckorna mått lite dåligt & i den bloggen finns förklaringen. Nu mår jag bättre & funderar på att öppna den men vill du ha adress + lösen r...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards