Direktlänk till inlägg 18 februari 2007

* Sextrakasserier & Barnarov

Av BeaTris - 18 februari 2007 20:42

Dax för några innehållslösa rader igen.....tycker verkligen någon att det jag skriver är något att ha?? Vissa verkar komma tillbaka & nya verkar hitta hit också, för besöksmätaren tickar stadigt uppåt.Häromdagen fick jag brev från Vilda (inte marsvinet nu) att deras sida var minsann upphottad & det skulle vara så bra. Så lät det i allafall. Eftersom jag just nu inte har pengar till att öppna upp den profilen som ligger nere så skaffade jag ny.....var ju självklart nyfiken. Visst är layouten lite snyggare.....men det andra var jag inte så nöjd med.När man först kommer in så är man Turist för att bli bonus så kostar det. Visst att vissa delar är bra att ha, men förr kunde man som turist svara på mail, det kunde man inte nu, dessutom kunde man inte skriva i folks gästböcker heller. Hur i allsin dar ska man då få kontakt med någon om man inte betalar in 49 kr för en månad genast bums??? För den som aldrig varit där vill ju kanske inte ens vara kvar.Detta hade dom gjort för att vissa utnyttar detta gratisabonnemang till att trakassera andra sexuellt & såna dumheter. Jävla idioter *ursäkta*Så dit in går jag inte nu.....möjligtvis om jag betalar in för det som ligger nere, time will tell som man säger.Så istället tog jag upp en annan sida jag har, den har legat nere ett bra tag nu. Men bara för skojs skull så & för att se om jag är attraktiv på marknaden ;)Fick napp idag.....men det var rena rama barnarovet för mig, han var 12 år yngre & det mina kära vänner är inget för mig. Jag vill ha en man som vet vad han gör. Så nu återstår att se om jag ska lägga ner hela dejtingskiten framöver & bara ägna mig åt mig själv.Har även beslutat att jag ska inte ta upp en Msnkonversation med J igen, nu får han visa framfötterna lite.....om han är intresserad av annat än sex vill säga. Annars gör jag som vissa andra.....en snäll liten blockering ;) Nu har jag tröttnat på att jaga.....nu vill jag bli jagad.Kram E

 
 
Filth

Filth

19 februari 2007 18:18

Ålder är inte allt, finns dem som vet vad dem vill och kan ta för sig trots sin ringa ålder.

//Filth

http://filth.bloggagratis.se

 
Ingen bild

E

19 februari 2007 18:34

Jag är inte så åldersfixerad. Men jag är inte så glad i att dejta yngre killar. Denna kille var dessutom oskuld. Jag tror inte han vet vad jag vill ha & behöver, jag tänker dessutom på att jag har mina barn att ta hänsyn till. Släpper inte in vem som helst en gång till. Han kändes desperat på ngt sätt, det första han frågade var: "Vill du ha en pojkvän som är 23 & oskuld"

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av BeaTris - 7 januari 2010 11:06

Igår var brorsan här & hälsade på, kan inte minnas när vi sågs sist. Överdriver nog inte om jag säger att jag tror det var julen 2008. Oftast ses vi ju bara vid födelsedagar & sånt. Han jobbar också rätt ofta vid dom tillfällena så tiden rinner lätt ...

Av BeaTris - 28 december 2009 09:16

Jag är verkligen urdålig på att blogga här, kanske borde lägga ner här & bara ha min blogg om graviditeten. Men det känns som det är tillfälligt, mycket kretsar ju kring Bebisen nu. Vi har i allafall kommit in i slutet på år 2009, snart är det n...

Av BeaTris - 6 november 2009 19:22

Tänk att det ska behöva gå två veckor mellan varje inlägg, men det beror nog mycket på min andra blogg, sen har nästan varje dag sett likadan ut. Sen sist då Kristoffer hade feber har vi hunnit med att fira tre födelsedagar, dock samtidigt uppdelat p...

Av BeaTris - 20 oktober 2009 08:59

I Söndags em ringde telefonen här & i andra änden fanns en ledsen pojke som hade rejäl feber, huvudvärk & Mammalängtan. Kunde ju inte göra annat än att säga att han fick komma tidigare. Han har fått vara hemma Måndag & idag men är feberfri & mycket p...

Av BeaTris - 14 oktober 2009 07:58

En evighet sen sist, jag vet men jag har ägnat lite tid åt en annan blogg...en låst sådan. Jag har dom senaste veckorna mått lite dåligt & i den bloggen finns förklaringen. Nu mår jag bättre & funderar på att öppna den men vill du ha adress + lösen r...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards