Direktlänk till inlägg 16 februari 2007

* Oj Vilken Lång Lista

Av BeaTris - 16 februari 2007 20:09

Jag har:(x) snott den här listan från nån (x) rökt en cigarett ( ) rökt en cigarr (x) varit full ( ) hånglat med någon av samma kön (x) varit kär (x) blivit dumpad (x) dumpat någon ( ) fått sparken (x) rymt hemifrån (x) haft känslor för någon som inte känt samma sak ( ) blivit arresterad ( ) hånglat med en främling (x) gått på en blinddejt (x) ljugit för en kompis ( ) varit kär i en lärare (x) skolkat ( ) legat med en medarbetare (x) sett någon dö (x) varit kär i en av mina internetkompisar ( ) varit i Kanada ( ) varit i Mexiko (x) flugit ( ) spytt i en bar ( ) sett en del av mig själv brinna ( ) ätit sushi ( ) åkt snowboard ( ) crowdsurfat under en konsert (x) varit i ett våldsamt/mkt svartsjukt förhållande (x) tagit smärtstillande (x) älskar eller saknar någon just nu (x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi (x) gjort en snöängel ( ) haft ett te-party ( ) byggt ett sandslott (x) hoppat i en vattenpöl (x) lekt utklädd (x) hoppat i en lövhög ( ) åkt släde (x) fuskat när jag spelat spel (x) varit ensam ( ) somnat i skolan/på jobbet ( ) använt ett falskt id ( ) varit med i en jordbävning (x) rört en orm ( ) sovit under stjärnorna (x) blivit kittlad ( ) blivit rånad (x) blivit missförstådd ( ) tagit hand om ett råddjur/get (x) vunnit en tävling (x) gått mot rött ( ) blivit avstängd från skolan ( ) varit i en bilolycka (x) haft kramp (x) känt mig som en utstött ( ) ätit ett helt glasspaket på en natt ( ) dansat i månljus (x) hatat mitt utseende (x) varit vittne till ett brott (x) ifrågasatt mitt hjärta ( ) varit besatt av post-it lappar ( ) gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna ( ) varit vilse (x) varit på andra sidan landet (x) simmat i havet (x) känt som om jag håller på att dö (x) gråtit mig själv till sömns (x) lekt polis och rånare (x) sjungit kareoke (x) betalat för mat med bara mynt (x) gjort något med mig själv som jag inte borde gjort (x) busringt (x) fångat en snöflinga på tungan (x) dansat i regn (x) skrivit ett brev till tomten (x) tittat på solnedgången tillsammans med någon du bryr dig om (x) blåst bubblor ( ) gjort upp eld på en strand ( ) förstört en fest ( ) åkt rullskridskor (x) fått en önskan uppfylld ( ) burit pärlor ( ) hoppat från en bro ( ) sagt till en främling att du älskar honom/henne (x) kysst en spegel (x) sjungit i duschen (x) burit en svart klänning (x) drömt att jag gift mig med någon ( ) limmat fast min hand i något ( ) fastnat med tungan i metall ( ) kysst en fisk ( ) varit en cheerleader (x) suttit på ett tak (x) skrikit så att jag inte fått luft ( ) byggt en kärra ( ) pratat i telefon i mer än sex timmar (x) stannat uppe hela natten ( ) inte duschat på en vecka (x) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet (x) klättrat i träd ( ) haft en träkoja (x) en rädsla för att titta på skräckfilm ensam ( ) en tro på spöken ( ) burit fula/annorlunda kläder i skolan för att höra vad folk säger ( ) brutit ett ben ( ) fångat en fisk och sen ätit den (x) fångat en fjäril (x) skrattat så mycket att jag grät (x) gråtit så mycket att jag skrattade ( ) fuskat på ett prov ( ) haft en Britney Spears-skiva (x) glömt någons namn (x) sovit naken (x) svimmat (x) snattat (x) pratat med en främling i mer än fem minuter ( ) gett en uteliggare mer än 50 kronor ( ) spottat på någon jag ogillat ( ) hoppat bungyjump eller något annat riktigt äventyrligt (x) varit otrogen (x) varit svartsjuk (x) tagit studenten (x) haft sex mer än sex ggr (x) tatuerat mig (x) piercat mig på annat ställe än öronen ( ) rakat skallen slät (x) rakat mig någonstans förutom i ansiktet ( ) dykt djupare än trettio meter ( ) hoppat fallskärm ( ) hoppat bungyjump(x) skrivit en överdrivet lång lista Kram E

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av BeaTris - 7 januari 2010 11:06

Igår var brorsan här & hälsade på, kan inte minnas när vi sågs sist. Överdriver nog inte om jag säger att jag tror det var julen 2008. Oftast ses vi ju bara vid födelsedagar & sånt. Han jobbar också rätt ofta vid dom tillfällena så tiden rinner lätt ...

Av BeaTris - 28 december 2009 09:16

Jag är verkligen urdålig på att blogga här, kanske borde lägga ner här & bara ha min blogg om graviditeten. Men det känns som det är tillfälligt, mycket kretsar ju kring Bebisen nu. Vi har i allafall kommit in i slutet på år 2009, snart är det n...

Av BeaTris - 6 november 2009 19:22

Tänk att det ska behöva gå två veckor mellan varje inlägg, men det beror nog mycket på min andra blogg, sen har nästan varje dag sett likadan ut. Sen sist då Kristoffer hade feber har vi hunnit med att fira tre födelsedagar, dock samtidigt uppdelat p...

Av BeaTris - 20 oktober 2009 08:59

I Söndags em ringde telefonen här & i andra änden fanns en ledsen pojke som hade rejäl feber, huvudvärk & Mammalängtan. Kunde ju inte göra annat än att säga att han fick komma tidigare. Han har fått vara hemma Måndag & idag men är feberfri & mycket p...

Av BeaTris - 14 oktober 2009 07:58

En evighet sen sist, jag vet men jag har ägnat lite tid åt en annan blogg...en låst sådan. Jag har dom senaste veckorna mått lite dåligt & i den bloggen finns förklaringen. Nu mår jag bättre & funderar på att öppna den men vill du ha adress + lösen r...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards