Alla inlägg den 4 februari 2007

Av BeaTris - 4 februari 2007 22:04

Nu ska jag logga ut för ikväll, måste få sova känner jag. Men återkommer självklart imorron igen. Kram E

Av BeaTris - 4 februari 2007 19:40

För barna i alla fall, jag sitter väl uppe ett tag till. Men det börjar skava i ögonen. Sov ju med linser inatt så ikväll ska dom slängas så blir det nya imorrn.Fan, jag börjar känna av "Skiten" igen, är såå godissugen & jag vill ha choklad!!!Fick en stunds prat med L på msn, han mår fortfarande dåligt & det är jobbigt att en Vän som betyder mycket får gå igenom så mycket svårigheter, jag kan ju inte hjälpa honom hur mycket jag än vill. Jag kan finnas där & lyssna & stötta. Hoppas han får den hjälp han behöver när han ber om den. Starkt gjort av en kille att våga bekänna färg & säga som det är....att det är en svår sits han sitter i & att han mår rent ut sagt för jävligt. Det ska ju vara så manligt att vara stor & stark & inte visa känslor men jag vill att den jag ska leva med kan göra det. Det gör L, han kan erkänna om han är ledsen över något. Jag har även sagt det åt honom, att jag tycker han är stark som erkänner det både för sig själv & mig. Inte många som är så tror jag eller har jag fel??Kram E

Av BeaTris - 4 februari 2007 18:14

*Tack snälla f.d inneboende för att du köpte hem Gevalia*Det var inte vem som helst som kom, utan min kära (för det mesta) Mamma. Hon hade med sin Väninnna. Ungarna hade precis kommit, vi stod & pratade i hallen när mobilen började ringa.....svarade inte, då ringde den vanliga istället. I svarade & blev tillsagd att jag skulle sätta på kaffet. Självklart blev kidsen helt upptrissade av Mormor, som det ska vara kanske?? Den goa väninnan sa att hon ville att dom två skulle ta med ungarna någon helg ut med bilen & grilla korv eller något sånt....kan bli kul för dom. Får väl se vilken helg/dag som kan passa.Kram E

Av BeaTris - 4 februari 2007 14:20

Barnen inte längtar hit lika mycket som dom längtar hem till sin Pappa. I ringde, lät lite halvglad, säger inte mycket & sitter i samma rum som sin bror & pratar när han spelar dataspel. Självklart blir det då "bråk", dom kallar varann Dummer & andra söta saker. Hon frågade "När ska vi komma?" Låter inte som hon vill....egentligen. Säkert är det inte så men jag kan inte låta bli att känna mig ledsen. Jag längtar ju efter dom även om jag tycker det är skönt att ha min singelvecka. Men två veckor i stöten utan barna skulle nog inte gå. En vecka är precis lagom. Kram E

Av BeaTris - 4 februari 2007 13:30

Börjar bli slö, ska man ta en stunds vila/sovstund nu eller gå lägga sig skapligt ikväll? Barnen kommer ju inom ett par timmar skulle jag tro, inget hört & inget bestämt. Dom är väl ute i solskenet & gör något kul kanske. Dom ringer säkert snart. Hinner nog ha kramkalas innan kvällen.Kram E

Av BeaTris - 4 februari 2007 12:18

Tycker det är kul att få respons på det jag skriver, skriver oftast någon kommentar till den kommentaren jag får.....eller kikar in & skriver något hos den som skrivit. Så kommentera gärna mera, även om det bara står att Du varit & läst, vore kul & se vilka som läser & om någon återkommer regelbundet.Kram E

Av BeaTris - 4 februari 2007 10:03

Har knåpat ihop en liten omröstning....vad tycker du?? Låt mig veta.Kram E

Av BeaTris - 4 februari 2007 08:46

Kommer bli såå trött senare förmodar jag. Somnade nog inte innan tre inatt & vaknade typ 20 i 8....Vad är det för fel på mig?? Kunde inte somna om, bara en massa konstiga tankar som far omkring & jag kan snart inte skilja på vad som är dröm & vad som är tanke. Jag skulle må bättre om jag kunde slappna av & sluta tänka på att jag vill hitta någon. Det är ju inte så att jag letar desperat men det är jobbigt att gå & känna något för L när jag inte vet vart han står i dagsläget när det gäller oss. Jag vet att han tycker bra om mig men frågan är om han känner mer för mig än som kompis....eller om han skulle kunna göra det. Om han vågar ge det en chans.Med tanke på att han ibland skrivit & frågat om vi ska träffas & kramas så börjar man undra.....vad känner han egentligen?? Vi har ju faktiskt pratat om innan att vi inte skulle förstöra vänskapen genom att hamna i säng. För jag är rädd att det kan bli så eller att jag får starkare känslor för honom om det händer. Samtidigt behöver det ju inte bli så. Men det är jobbigt att ha den moralen i sig....att det är lite tabu med sex. Jag vet inte riktigt vad jag skriver om känner jag.....är liiite spilttrad s a s. Måste försöka hitta mig själv igen, jag irrar bara omkring just nu känns det som. En del vill hit, en annan del vill dit & själv står jag i mitten & försöker klura ut vad jag vill. Känns bra att barnen kommer idag, få fokusera på annat en vecka. Tror mitt liv löser sig en dag det också. Jag känner i allafall att jag står med båda fötterna på jorden & jag vet ungefär vad jag söker hos en man. Nu måste jag få i mig frukost, det kurrar i magen....konstigt med tanke på att jag åt inatt när jag kom hem.Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards