Direktlänk till inlägg 28 november 2006

* Känt Mig Låg

Av BeaTris - 28 november 2006 20:43

När jag bodde med barnas Pappa & han åkte iväg med dom över dan & jag valde att vara hemma så var jag ofta orolig att ngt skulle hända & jag inte var där. Den känslan har jag haft idag, inge kul alls. Får en klump i magen & saknaden är just nu rätt stor. Ska jag må så här hela veckan dom är borta??? Visst kan saker hända även på hemmaplan men det känns som då är det hanterbart, nu har jag ingen kontroll känns det som. Dom är ju i ett annat land, som tur är med människor dom känner. Får hoppas känslan släpper snart & jag kan koppla av, dom är ju snart hemma igen.

Anledningen till att dom åker är ju att deras Farfar fyller 60 imorrn *tror jag det är* bryr mig inte speciellt, dom bryr sig ju inte om mig, hälsar knappt när vi setts ett fåtal gånger av ngn anledning. Fattar inte varför, min familj behandlar exet precis som innan, men det är inget & lägga kraft & tid på att fundera över.  Det "roliga" är att för 10 år sen så var jag med exet & hans familj till USA vid samma tidpunkt & det var då vi förlovade oss, skulle vara kul & veta om dom tänker den tanken, om minnet kommer upp till ytan. Men jag ska inte tänka i deras banor, bara bry mig om mig själv & barna, dom är viktigast i mitt liv.

Imorrn kommer äntligen mina köksluckor, ska bara komma ihåg & tömma lådor & köksbänken innan jag går & lägger mig, vilket nog blir skapligt ikväll, är bra trött & jag har långdag imorrn oxå, sen är jag ledig på Torsdag. Vet inte om jag ska ändra, K vill ha med mig på fest på Fredag, men det känns dumt & hålla på & ändra när det är sista dagen på APU`n .

Kram E

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av BeaTris - 7 januari 2010 11:06

Igår var brorsan här & hälsade på, kan inte minnas när vi sågs sist. Överdriver nog inte om jag säger att jag tror det var julen 2008. Oftast ses vi ju bara vid födelsedagar & sånt. Han jobbar också rätt ofta vid dom tillfällena så tiden rinner lätt ...

Av BeaTris - 28 december 2009 09:16

Jag är verkligen urdålig på att blogga här, kanske borde lägga ner här & bara ha min blogg om graviditeten. Men det känns som det är tillfälligt, mycket kretsar ju kring Bebisen nu. Vi har i allafall kommit in i slutet på år 2009, snart är det n...

Av BeaTris - 6 november 2009 19:22

Tänk att det ska behöva gå två veckor mellan varje inlägg, men det beror nog mycket på min andra blogg, sen har nästan varje dag sett likadan ut. Sen sist då Kristoffer hade feber har vi hunnit med att fira tre födelsedagar, dock samtidigt uppdelat p...

Av BeaTris - 20 oktober 2009 08:59

I Söndags em ringde telefonen här & i andra änden fanns en ledsen pojke som hade rejäl feber, huvudvärk & Mammalängtan. Kunde ju inte göra annat än att säga att han fick komma tidigare. Han har fått vara hemma Måndag & idag men är feberfri & mycket p...

Av BeaTris - 14 oktober 2009 07:58

En evighet sen sist, jag vet men jag har ägnat lite tid åt en annan blogg...en låst sådan. Jag har dom senaste veckorna mått lite dåligt & i den bloggen finns förklaringen. Nu mår jag bättre & funderar på att öppna den men vill du ha adress + lösen r...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29
30
<<<
November 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards