Alla inlägg den 25 november 2006

Av BeaTris - 25 november 2006 21:53

Funderar på & göra som barnen.....krypa ner i sängen & soooova. Visserligen har inte I somnat än men hon gör det nog snart.
Hon kom ju igår kväll & vi hade en mysig kväll bara hon & jag. Idag hämtade vi K, var & handlade lite Lördagsmys & promenerade i regnet hem.

Har haft både Mamma, Brorsan & hans hund Hugo samt Pappa & hans fru på besök idag. Det var trevligt. Hugo satt & lurpassade på Moltas hela tiden, gnydde & skällde om vartannat. Det stackars marsvinet visste inte vart han skulle ta vägen. När dom åkt satte jag upp två tavlor i köket som jag fick av Mamma, en tavla i hallen & så smidesljusstaken på väggen i vardagsrummet. Blev jättefint.

Helgen kommer bara försvinna. Tänkte kanske pyssla lite imorrn. Har material så vi kan göra smällkarameller till granen. Framåt em ska I på kalas hos en klasskompis. När hon kommer hem är det middagsdags & sen är det kväll. Måndag jobbar jag heldag så barna ska vara på fritis/dagis. I har dansen Kl 4 & efter det är det dags för dom att åka hem till Pappa igen.

Dom börjar längta efter sin semesterresa nu. Vill ju sola & bada K ser nog fram emot flygningen kan jag tänka mig. Spännande för en 4-Åring. Han har flugit en gång förut men då var han bara runt 2 år. För I blir det 3e gången. Hon var 1½ år första gången.

Nää nu orkar jag inte mer ikväll, ska ta & borta tänderna & fixa lite sen blir det Godnatt för min del oxå.

Kram E

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29
30
<<<
November 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards