Alla inlägg den 21 november 2006

Av BeaTris - 21 november 2006 20:30

*NOT*

För när jag duschade framåt fm så fastnade den J § $ % A (Ursäkta) handduken i näsan (piercingen) & skiten lossnade. Försökte hela dan & få dit den igen men till slut gav jag upp. Åkte in till stora staden efter utv samtalet på I´s skola & köpte en mindre pärla som jag fick dit *tack & lov* Visserligen är den bara med en liten plopp & ingen krok men det får gå tills vidare. Köpte 3 andra oxå. Lika bra & ha i reserv.

Så så mycket blev det gjort här idag.

Kram E

Av BeaTris - 21 november 2006 08:05

Ledig fr APU´n idag *skönt* Jobbade ju delad tur i Söndags & det var rätt kul men det kändes konstigt med dagen, trodde det var Måndag på em. Jobbar 7-16.30 imorron & fredag & på Torsdag är det 13-30-21.30 Igår höll dom på & fixa semestrar inför Julhelgen, kommer förhoppningsvis få jobba lite, alltid bra med lite extra pengar.

Barnen kommer på Lördag igen & stannar till Måndag, sen drar dom iväg till Teneriffa & jag blir barnledig tills den 10/12. Ska försöka pyssla lite & bara gosa med dom eftersom helgen blev lite tråkig med mycket tjaffs & onödigt bråk *vet inte vad det var med mig*

Igår kom Barnbidraget & jag fick oxå Aktivitetsstödet. Åkte med tjejkompisen K & handlade så 1600 bara borta. MEN det får det vara värt & jag behöver inte handla nu på bra länge, har inte haft så här fullt i kyl/frys & skåp sen jag bodde med exet. Det blir ju lika dyrt & småhandla varje månad i allafall.

Beställde Julkort igår & en ny musmatta med foto på barna.
Har lite allt möjligt & göra idag, ska bl.a fixa klapparna till barnas adventskalendrar, se hur det går.....om jag får ihop till 24 st var lr om dom ska få varannan dag lr ngt. Längtar efter att få Julfixa, känns som månaden gått rätt sakta men det lär nog rasa på nu fram till.


Kram E

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29
30
<<<
November 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards