Alla inlägg den 27 november 2006

Av BeaTris - 27 november 2006 20:46

Då var man barnledig då, få se när saknaden efter barna infinner sig.

Idag när jag kom till dagiset så frågade K mig "Ska vi pyssla idag"?? Svarade att "Nej, det gjorde vi ju i Lördags" & sa att dom skulle hem till Pappa idag. Han såg då så ledsen ut.....så fick jag syn på almanackan. Det var ju Drop-in på julpyssel med fika till Kl 5, (Visste inte det) & jag kom typ 20 i. Så vi stannade kvar & gjorde en liten gran av piprensare & så ståltråd med små, små pärlor som vi lindade runt, som en dekoration. Blev fint, så den hänger nu i hans fönster här hemma. Så fikade vi på saft & en god chokladbollsliknande kaka. Efteråt var han glad igen.

Eftersom I hade varit på avlutning på dansen med Pappa så hämtade dom oss vid dagis & åkte bara hit & hämtade deras grejer.  Dom skulle få lite reskassa av mig, men så glömde jag bort det i allt pussande & kramande. Tog en promenad tidigare & möttes upp av dom + en kompis till Isabella så fick dom en liten peng. Hoppas nu dom får en härlig resa. Dom skulle kanske ringa ngn dag. Ska hålla utkik i brevlådan efter ett litet kort oxå.

Kram E

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29
30
<<<
November 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards