Alla inlägg den 7 november 2006

Av BeaTris - 7 november 2006 21:39

Kändes som jag behövde en Vän igår & han är verkligen en Vän. Han finns alltid där när jag behöver honom & då inte bara sexuellt, för det är det som är mellan oss, vi är Vänner på det planet. Självklart så bryr vi oss om varann jättemycket men vi vet vart vi har vår relation. Jag berättar allt för honom, han vet tex om att jag verkligen tycker om L & har mina känslor för honom varit riktigt starka som dom är ibland så har han full förståelse för det & vi ses inte under den perioden. Han har torkat tårar på mig då jag förbannat mig själv över saker & om längtan efter barna varit för stor. Han har blivit glad för min skull om jag varit på lyckad dejt. Har jag haft svackor & mått dåligt över situationen med min separation så har han släppt allt & kommit på stört. Han skulle vara en helgo kille att vara ihop med men vi känner båda likadant, det är bara vänskap, visst sånt går väl & bygga på men jag tror inte det kommer bli så mellan oss & det är vi båda två medvetna om. Jag bara hoppas att han ngn dag hittar sin Kärlek för det är han värd. Så till dig J, Tack för att Du finns, Du kommer alltid ha en speciell plats hos mig, vi ses snart igen.


 

Kram E

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29
30
<<<
November 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards