Direktlänk till inlägg 25 september 2008

* Vill Bara Vara Ifred

Av BeaTris - 25 september 2008 13:26

Enligt min menskalender på Libresse så skulle jag haft Pms för en vecka sen. Men då jag inte har koll på exakt när min senaste blödning var & jag skrivit in mina datum på ett ungefär så stämmer det kanske inte till 100 %, för jag mådde bra förra veckan & det gör jag inte nu. Det kryper i kroppen & det känns som mina hormoner åker berg & dalbana. Trots att jag inte vill låta elak & bitchig så gör jag det ändå, jag kan ju inte hjälpa det & jag undrar om det finns någon kille därute som kan förstå hur det känns. Rickard märker ju & misstänkte han också att det var på G men jag tror inte han förstår. Men hur ska han kunna göra det när jag knappt gör det själv & aldrig veta åt vilket håll nästa sväng kommer, det är som att famla i blindo & jag vill bara vara ensam & må som jag gör.....då minskar i allafall risken att såra någon.

 
 
Nenny

Nenny

26 september 2008 06:13

Varenda kvinna känner nog igen sig här. Rätt vad det är så är man irriterad/arg/ledsen/sur/deppig. Nåt av det eller allt på en gång. Utan att man vet varför. Jag brukar själv inte komma på det förrän ett par dagar efter.
Var du dessutom sugen på choklad är det nog ingen tvekan om saken... ;)
Prata med Rickard om hur du känner dig (även om det inte alltid går att förklara eller sätta ord på alla gånger) så han vet att du känner som du gör. Förklara att du knappt själv vet. För det gör vi ju inte. Vi kan inte själva förstå det...
Hoppas du får en skön helg!
Kram

http://nenny.bloggagratis.se

 
Marie

Marie

26 september 2008 06:35

Oj inget skoj alls. Vi har nog lite mindre till mann det där men kanske inte så kraftig har jag ändå inte men jag har lite grann av det så jag känner igen mig absolut! Önskar dig en bra dag i alla fall trots allt!

Mvh Marie =)

http://mittalltingenting.se

 
Mia

Mia

2 oktober 2008 09:18

Det där kunde jag ha skrivit själv nästan. Jag är sur, elak, ledsen och känner mig eländig när det är PMS-dags....

http://winyan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av BeaTris - 7 januari 2010 11:06

Igår var brorsan här & hälsade på, kan inte minnas när vi sågs sist. Överdriver nog inte om jag säger att jag tror det var julen 2008. Oftast ses vi ju bara vid födelsedagar & sånt. Han jobbar också rätt ofta vid dom tillfällena så tiden rinner lätt ...

Av BeaTris - 28 december 2009 09:16

Jag är verkligen urdålig på att blogga här, kanske borde lägga ner här & bara ha min blogg om graviditeten. Men det känns som det är tillfälligt, mycket kretsar ju kring Bebisen nu. Vi har i allafall kommit in i slutet på år 2009, snart är det n...

Av BeaTris - 6 november 2009 19:22

Tänk att det ska behöva gå två veckor mellan varje inlägg, men det beror nog mycket på min andra blogg, sen har nästan varje dag sett likadan ut. Sen sist då Kristoffer hade feber har vi hunnit med att fira tre födelsedagar, dock samtidigt uppdelat p...

Av BeaTris - 20 oktober 2009 08:59

I Söndags em ringde telefonen här & i andra änden fanns en ledsen pojke som hade rejäl feber, huvudvärk & Mammalängtan. Kunde ju inte göra annat än att säga att han fick komma tidigare. Han har fått vara hemma Måndag & idag men är feberfri & mycket p...

Av BeaTris - 14 oktober 2009 07:58

En evighet sen sist, jag vet men jag har ägnat lite tid åt en annan blogg...en låst sådan. Jag har dom senaste veckorna mått lite dåligt & i den bloggen finns förklaringen. Nu mår jag bättre & funderar på att öppna den men vill du ha adress + lösen r...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards