Alla inlägg den 19 september 2008

Av BeaTris - 19 september 2008 16:20

Här städar & tvättar jag, snart dags att springa ut i tvättstugan igen. Jag använder min nya dammsugare & den är bra, riktigt bra, den är lätt & smidig att köra & styra dit man vill. Jag är klar med alla sovrum.....ska bara plocka ner sakerna i Isabellas rum. Köket är nästan klart, disk & lite småplock. Hall & vardagsrum kvar nu men det ska nog hinnas med. Marsvinsburen är nystädad & marsvinen har fått gurka, den kastade dom sig över då den varit lite väl dyr för att ge som vardagsgott senaste veckorna, men idag så fick dom några bitar tillsammans med äpple & foder. Rickard skulle köpa hö & tar med sig det när han kommer senare ikväll, då ska dom få en stor hög att mumsa i sig.

Jag har ävenn scrappat ett enkelt födelsedagskort åt Älskling & gömt där paketet ligger, jag tror faktiskt han kommer tycka om det. Det känns som om han är glad bara över att fira sin dag med mig i sitt liv, han har nog inte haft så många glada minnesvärda födelsedagar, Inte för att han är ensam så men det är ju något visst att ha någon speciell i sitt liv. Han har visst bakarplaner för imorron då hans föräldrar, mormor & ena lillebror kommer hit. På kvällen tror jag vi ska gå ut & äta bara han & jag *mys*

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards