Alla inlägg den 21 september 2008

Av BeaTris - 21 september 2008 08:04

Igår fyllde ju Älskling år, jag skrev precis det inägget, igår var det annat som gällde. När vi båda vaknat till så gick jag upp & hämtade hans paket & kortet. I paketet låg det en kedja från Jessica, en tag där jag beställt inskriptionn I Love U. Det blev jättefint & han tyckte om det som tur var. Efter lite frukost & datatid så bakade Rickard en kladdkaka till fikat medans jag fixade tvätt & småplock. Vid halv 3 dök hans mormor upp med fjärdtjänst & ca 30 minuter senare kom hans föräldrar & minsta brodern. Trevligt umgänge, gott fika, häftig present i form av ett fruktfat/skål gjord av ett gammalt bildäck. Dom handlade även jultidningar av Isabella så hon kommer nog bli glad eftersom det blev närmare 1 000 kr sammanlagt. På kvällen åkte bara han & jag in till Linköping där vi åt underbart god mat på Grekiska Olympia ihop med en flaska vin. Det blev dock tidigt hem då tröttheten var ganska stark. Men jag tror nog min Älskling var nöjd med sin födelsedag.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards