Alla inlägg den 16 september 2008

Av BeaTris - 16 september 2008 10:20

Idag blir det nog en jobbfri dag, i allafall som det verkar nu. Jag sov ut till halv 9 imorse, somnade om efter att Rickard pussat hej då, vilket han gör varje morron. Han har sovit här varje natt nu i över två veckors tid & hittills går det bra. Jag har påbörjat en rensning i badrummet.....har på tok för mycket grejer så nu har jag slängt en del & gör plats så R ska få plats med sitt sen.

Jag har ju bevakning på Hemnet & nu så finns mitt gamla hus ute till salu, Exet & Tina säljer ju nu för att bygga nytt. Det känns lite konstigt, man känner ju liksom igen huset & vet exakt hur det ser ut. Dom har begärt 1 350 000 för det så det blir interessant att se vad dom får. Det finns vissa hus till salu som varit med ett par månader nu så i vissa fall verkar det inte vara lätt. Ta bara det huset som är byggt 2005 & begärt pris ligger nu på 2 350 000, tidigare var det närmare 3 miljoner dom ville ha. För den summan kan man ligga gärna bygga eget. Dom har tom bytt mäklare sen det kom ut första gången så dom verkar ha problem att få det sålt. Men med tanke på räntorna så är det nog svårt att ta lån.

Jag hann ju inte luskamma Isabella i helgen då det var både Ullared & jobb så det fick Exet göra & tack & lov så var hon lusfri.....känns kanon.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards