Alla inlägg den 17 april 2007

Av BeaTris - 17 april 2007 14:12

Alltid när det gått några dar sen mitt senaste blogginlägg har jag svårt att veta hur jag ska börja.....vad jag ska skriva om, men det brukar lossna vartefter. Dessutom har jag just nu rubriktorka. Jag sitter heller inte lika mycket vid datorn som förr, tror mycket av "beroendet" jag hade försvann när jag blev sjuk, när jag inte orkade sitta här så länge. Men det känns skönt, skönt att slippa känna att det är något som lockar. Det finns andra, roligare saker att lägga ner tid på. Dessutom är det ju en annan årstid nu, man vill vara ute istället.


Det börjar bildas en klump i magen nu, inför imorron. Det kommer bli en lång dag, en spänd dag, jag är glad att C följer med som stöd & chaufför. Hon kommer redan på morronen efter att vi lämnat våra respektive barn. Sen åker vi i god tid så vi hittar & hinner tanka & så innan avresa. Har hört att det ska bli regn, men det märker vi väl imorrn. Kanske passar bra med tanke på sinnesstämningen, har ingen aning om hur jag kommer reagera. Dom begravningar jag varit på innan har ju varit när mor & farföräldrar gått bort. Sorgligt men naturligt då dom varit gamla & sjuka. Nu är det en ung människa som skulle haft resten av livet framför sig, & som dessutom valt att somna in själv. Känns tungt, men samtidigt skönt att få det avklarat, få ta farväl.


Annars är det rätt lugnt här, har barna nu & det är lite liv i luckan igen. I följde med en kompis hem idag & jag ska gå & hämta K om någon timme, det är mellisdags på dagis nu & det är bäst han får äta upp först, han tar lite tid på sig.


Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards