Alla inlägg den 3 april 2007

Av BeaTris - 3 april 2007 20:14

Idag har barna kommit.....mysigt. Dom har visst varit i Örebro hela dan, badat & ätit kinabuffé. K klagar på ont i magen, vet inte om det beror på trötthet, mat eller något annat. Tjatmorsan i mig blir nervös för att han ska må dåligt & kräkas. Tycker sånt är jobbigt men måste ju klara det.En annan del av honom säger att det beror på att han är lite orolig för dagis imorrn, jag vet inte det är verkligen en dagispojke men möjligtvis är det jobbigt med tidiga mornar & stressen att jag ska hinna med en buss & dessförinnan ett tåg. Blir bättre när skolan börjar igen. Inte lika långa dagar för stackarn. Får ont i magen jag med.Nu blir det lite chatt på Msn & en pratstund i telefon. Sen blir det skapligt i säng, annars orkar jag inte upp. K har påskfirande på dagis imorrn & ville tidigare ikväll bli lite målad, få se imorrn om han ändrat sig.Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards