Direktlänk till inlägg 27 juli 2007

* Glad Att Det Är Kväll

Av BeaTris - 27 juli 2007 20:55

För det betyder att jag snart får sova.....såå trött, så ikväll blir det tidigt i säng. Lär väl vakna tidigt som vanligt imorrn men slipper i allafall ställa mobilen på alarm. Barnen kommer redan vid 10 & jag måste nog ta med dom in till City i den ena eller andra änden. Behöver komma till ett apotek, kunde ju gått idag men glömde nog bort det lite. Får se väder & vind innan jag bestämmer åt vilket håll det blir.


Inget hört ännu & det har gått bra men tårarna trängde fram när jag visade bloggen för J.....min fina killkompis, han är den enda av mina tidigare dejter jag kan kalla riktig vän, resten kan jag klara mig utan. Han skrev att han led med mig, att han vill att jag ska ha en stadig famn. Fick be honom sluta, att jag blev ledsen men det har inte med R`s behandling mot mig att göra utan allt annat spelar också stor roll.


Visst kommer det göra ont till att börja med, det finns ju känslor. Men jag är van & med det som K & jag pratade om tidigare i tanken så kan jag nog gå vidare ganska snabbt, men det lär dröja innan jag ger mig ut på dejtingsajterna igen, kollar läget någon gång ibland men besöksloggarna är ganska tomma för det mesta.


Kram E

 
 
Kajsa

Kajsa

27 juli 2007 21:49

Jag vet hur ont det gör men klamrar du dej fast vid tanken på honom och det ni kunde ha haft så kommer det att göra sju resor värre ont.
Så DUMPA honom, precis så som du redan i ditt tidigare inlägg skrivit. Och OM han hör av sej, håll honom kort och tillåt INTE en dejt direkt. han ska smaka på egen medicin. Pallar han inte med det så är han inget att ha!!!

http://livetpoenpinne.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av BeaTris - 7 januari 2010 11:06

Igår var brorsan här & hälsade på, kan inte minnas när vi sågs sist. Överdriver nog inte om jag säger att jag tror det var julen 2008. Oftast ses vi ju bara vid födelsedagar & sånt. Han jobbar också rätt ofta vid dom tillfällena så tiden rinner lätt ...

Av BeaTris - 28 december 2009 09:16

Jag är verkligen urdålig på att blogga här, kanske borde lägga ner här & bara ha min blogg om graviditeten. Men det känns som det är tillfälligt, mycket kretsar ju kring Bebisen nu. Vi har i allafall kommit in i slutet på år 2009, snart är det n...

Av BeaTris - 6 november 2009 19:22

Tänk att det ska behöva gå två veckor mellan varje inlägg, men det beror nog mycket på min andra blogg, sen har nästan varje dag sett likadan ut. Sen sist då Kristoffer hade feber har vi hunnit med att fira tre födelsedagar, dock samtidigt uppdelat p...

Av BeaTris - 20 oktober 2009 08:59

I Söndags em ringde telefonen här & i andra änden fanns en ledsen pojke som hade rejäl feber, huvudvärk & Mammalängtan. Kunde ju inte göra annat än att säga att han fick komma tidigare. Han har fått vara hemma Måndag & idag men är feberfri & mycket p...

Av BeaTris - 14 oktober 2009 07:58

En evighet sen sist, jag vet men jag har ägnat lite tid åt en annan blogg...en låst sådan. Jag har dom senaste veckorna mått lite dåligt & i den bloggen finns förklaringen. Nu mår jag bättre & funderar på att öppna den men vill du ha adress + lösen r...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards