Direktlänk till inlägg 11 november 2008

* Bebis I Magen

Av BeaTris - 11 november 2008 14:41

Mina barn ska få ett halvsyskon men nej det är inte jag & Rickard som är dom skyldiga.....ännu. Det är deras Pappa som varit i farten. Har inte pratat med Isabella utan detta har jag fått veta bakvägen, via hennes Bilddagbok & Blogg. Så jag har ingen aning om när det är beräknat men jag misstänker att hon (inte Isabella alltså) kommit en bit in i graviditeten så den värsta faran är över. Det är det sista stora steget dom gör, dom har gift sig, är på väg att bygga hus & nu Bebis i magen. Eller finns det något mer att utveckla sin relation med? Här tar vi det lite mer lugnt, men vem vet, vi kanske kommer dit en dag vi också. Har ju bara en karta kvar av mina P-piller & jag vet inte vad jag vill. Förnya receptet & fortsätta knapra & därmed avvakta med barn eller köra på utan skydd & se vad som händer. Jag är lite i valet & kvalet fortfarande & samtidigt blir jag ju inte yngre & vem vet hur lång tid det tar innan det tar sig.....OM det gör det alls. Jag tror inte jag skulle ångra mig när jag är gravid men jag kanske kommer ångra att jag inte blev det den dagen det är försent. Jag vill nog inte vara över 40 & bli mamma igen, man ska orka med en liten till även om jag känner på mig att jag skulle få bra hjälp av mina barn jag redan har. Tankarna finns där & jag & Älskling får väl prata om detta.....om han nu inte hinner läsa det innan, men lite om mina tankar vet han ju. Tiden får som vanligt utvisa vad Ödet har i berdskap åt oss.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av BeaTris - 7 januari 2010 11:06

Igår var brorsan här & hälsade på, kan inte minnas när vi sågs sist. Överdriver nog inte om jag säger att jag tror det var julen 2008. Oftast ses vi ju bara vid födelsedagar & sånt. Han jobbar också rätt ofta vid dom tillfällena så tiden rinner lätt ...

Av BeaTris - 28 december 2009 09:16

Jag är verkligen urdålig på att blogga här, kanske borde lägga ner här & bara ha min blogg om graviditeten. Men det känns som det är tillfälligt, mycket kretsar ju kring Bebisen nu. Vi har i allafall kommit in i slutet på år 2009, snart är det n...

Av BeaTris - 6 november 2009 19:22

Tänk att det ska behöva gå två veckor mellan varje inlägg, men det beror nog mycket på min andra blogg, sen har nästan varje dag sett likadan ut. Sen sist då Kristoffer hade feber har vi hunnit med att fira tre födelsedagar, dock samtidigt uppdelat p...

Av BeaTris - 20 oktober 2009 08:59

I Söndags em ringde telefonen här & i andra änden fanns en ledsen pojke som hade rejäl feber, huvudvärk & Mammalängtan. Kunde ju inte göra annat än att säga att han fick komma tidigare. Han har fått vara hemma Måndag & idag men är feberfri & mycket p...

Av BeaTris - 14 oktober 2009 07:58

En evighet sen sist, jag vet men jag har ägnat lite tid åt en annan blogg...en låst sådan. Jag har dom senaste veckorna mått lite dåligt & i den bloggen finns förklaringen. Nu mår jag bättre & funderar på att öppna den men vill du ha adress + lösen r...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards