Alla inlägg den 2 november 2008

Av BeaTris - 2 november 2008 19:22

Det höll på att bli kaos imorse, en av tjejerna som skulle jobbat hade "ringt sig sjuk" & skaffat en vikarie.....bara att den tjejen också blev sjuk. Men det löste sig smidigt & det har varit en bra dag, åtminstone tills jag gick hem. Det var bara hem, handla lite, diska, vika tvätt, dammsuga & plocka lite. Hann duscha & sen kom barnen, Fick paket i efterskott av Isabella.....några miniatyrflaskor parfym ( ärvda av Farmor men det är tanken som räknas) Sen tog vi en tur till McDonalds & åt mat där då båda ungarna hade varsin Happy Meal kupong, Isabella fick även en extra burgare. På vägen dit ringde dom från jobbet.....självklart ;) Tackade dock nej då jag kände att jag inte kunde ta passet imorron. Nu sitter Kristoffer i badet, Isabella sitter vid sin dator, Rickard halvsover & jag dricker en mugg varmt the. Kristoffer har dock ropat så jag ska se till att han kommer upp nu innan klockan drar iväg.....det är ju snart läggdags & jag hoppas mina Älsklingar somnar snabbt så jag får krypa ner jag med.

Av BeaTris - 2 november 2008 06:20

Det har ju faktiskt även hunnit bli en ny månad.....igen. 2/11 är det & i eftermiddag kommer Kidsen igen så efter jobbet måste jag hem & röja upp disk & liggande tvätt men det går ju snabbt bara man sätter fart, ett varv med dammsugaren behövs också men jag får väl ta hjälp av Rickard.....han bor ju också här. Imorron hoppas jag att jag blir "ledig" har ju jobbat 4 dar i rad nu så det kan vara skönt, men vi får väl se. Har i allafall ett pass inbokat nästa Söndag.

Av BeaTris - 2 november 2008 06:14

Sista passet för helgen ska påbörjas om en timme, jobbar till 13.30 & just nu känns det segt men jag gick upp för en kvart sen så det tar väl en stund innan kroppen vaknat till liv. Igår var en riktigt bra dag, det gick hur smidigt som helst att jobba & det är skönt när det var den avdelningen som kan bli lite kaotiskt pga men igår var vi ett bra litet gäng. Idag ska jag vara på våningen ovanför, det var ett tag sen men jag hoppas det ska gå bra i allafall.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards