Alla inlägg den 28 november 2008

Av BeaTris - 28 november 2008 07:34

Uppe & har tvättstugan, enda tiden som gick att få innan barnen kommer eftersom jag har jobb framför mig hela helgen. Idag börjar jag visserligen inte förrens 16 så lite tid får jag. Ska dra ett varv med dammsugaren & fixa med scrapmaterialet. Hade jag inte haft jobb ikväll så hade jag förmodligen suttit på en buss med Rickard.....till Ullared & Gekås. Attans också, jag som är så sugen på att åka dit & shoppa lite men det är inte helt omöjligt att det blir fler resor eller att vi åker själva.

Igår var jag i Linköping & träffade en kompis som jag inte sett på flera år, vi tog en fika & shoppade lite innan hon var tvungen att stressa hem & slå in några julklappar innan barnen skulle komma hem, hon har 5 barn, varav 4 är flickor. Jag hoppas på att vi ska hinna ses en gång till innan jul, det var kul att snacka gamla minnen & nya erfarenheter.

Fick även upp mina & någon av Rickards adventsljusstakar & efter lite dekorationsinköp så blev även den med 4 ljus färdig. Förra året hade jag nog pepparkakor i. I år blev det Marianne-karameller, smal grlang i guld & med stjärnor + några små chokladtomtar i papper som tittar fram lite här & var. Ska fota det hela sen så jag har det som minne. Nu måste jag ut & byta maskiner i tvättstugan & sen få i mig frukost innan magen kurrar allt för högt.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards