Alla inlägg den 16 november 2008

Av BeaTris - 16 november 2008 15:23

Har tvättat några maskiner, det var en hel del tvätt men idag var jag duktig & vek den redan ute i tvättstugan så nu ligger allt på plats, förutom två påslakan & örngott men det viker jag snabbt ihop sen. Rickard var duktig & dammade av i alla rum & toalett & badrum är också avskurat. Vi väntar nu på barnen som kommer runt 4-tiden, blir skönt med ett par till i lägenheten.....älskade ungar.

Av BeaTris - 16 november 2008 08:55

För första gången på länge så har jag tagit en rejäl sovmorron, gick upp för 15 minuter sen. Skulle säkert kunna sova ett tag till men Näää.....jag har lite att ta itu med innan Trollen kommer.

Igår hade vi en trevlig dubbeldejt eller vad man ska kalla det, vi var hos Anna & henne sambo & åt lite mat. Hon hade fixat ihop lite småplock, lite av en jultallrik. det fattades bara julmust men det var väldigt gott ändå. Dessvärre fick hon åka in till sjukan & var borta en stund, hon var väldigt svullen i sitt ena ben så för att utesluta propp fick hon en tid ganska snabbt. Hon fick lite blodförtunnande ifall & idag blir det röntgen för att se om det är något. Rickard & jag stannade kvar.....kändes så taskigt att lämna honom ensam där när han inte känner Annas sambo & när Anna kom hem så var vi kvar, drack kaffe & hade trevligt en stund till. Det kommer vi nog göra om en annan gång.....hoppas jag.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards