Alla inlägg den 20 november 2008

Av BeaTris - 20 november 2008 20:19

Jag tror jag håller på att bli förkyld, något skit är det säkert för jag har så förbaskat ont i partiet vid axlarna/nyckelbenen. Jag brukar ha lite ledvärk vid kallare/råare väder men det brukar hålla sig i armarna & ut i fingrarna, ibland även skuldrorna & ner i ryggen. Det är inte skönt, igår kändes det som jag skulle velat ha ett skruvstäd att dra åt.....det låter helt sjukt jag vet, men att bekämpa smärtan med smärta är nästan skönt. Ändå så är jag nog rätt förskonad, det är ju ändå hanterbart. Får kanske skaffa mig en värmedyna eller vetekudde. Hade en värmedyna när jag var yngre & det var skönt när man hade mensvärk eller ont någon annanstans.

Av BeaTris - 20 november 2008 09:15

Nu har jag nog fått frågan om vad en LO är två gånger, så en liten förklarig är kanske på sin plats. För mig är LO en förkortning av Layout, dvs när jag gör ett fotoalbumark (typ)till ett album jag har. Kolla in dessa så kanske det är lättare att förstå =) Det är först ett lite tjockare papper som kallas cardstock, oftast använder jag ett enfärgat i basen. Sen dekorerar jag med ett eller flera foton, mönstrade papper, blommor, band eller vad jag nu känner passar. Scrapbooking är ju som ni som håller på med det vet väldigt stort, det finns hur mycket saker som helst & jag har fått tips om att inget är rätt eller fel, man kan använda sig av det man känner för & man tycker passar. Jag hoppas min lilla kanske knöliga förklaring löste något av frågan.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards