Alla inlägg den 15 september 2008

Av BeaTris - 15 september 2008 09:54

Fick en utmaning av Magnus så här kommer mina svar.


5 saker i min frys:

Kyckling, Lax, Bröd, Glass, Pommes

 

5 saker i min garderob:

Pilatesboll, Scarf, Huvjacka, Stickad tröja,, Tunika

 

5 saker i mitt badrumsskåp:

Roll-on, Linsvätska, P-piller, Sminkväska, Nagelsax

 

5 personer som jag utmanar vidare:

Camilla, Karin, Nenny, Angel & Annalee

Av BeaTris - 15 september 2008 09:46

Har varit duktig & mailat iväg veckorapporten till AF, har slarvat lite. Det blev en del förra veckan. Sökte två jobb & så var det ju tre jobbpass. Har fått två pass den här veckan, idag mella 13.30 - 21 & på Onsdag 16 - 21. Få se om det kan bli mer.

Av BeaTris - 15 september 2008 09:31

Ny Måndag, ny vecka & ny dammsugare. Japp, nu är jag av med det gamla åbäket. Jag jobbade ju igår & på rasten så hämtade Rickard & barnen mig. Det tog en stund så bubblade det förmodligen över för Kristoffer skvallrade om att "Vi har köpt ny dammsugare till dig" Det var nog meningen att det skulle bli en överraskning nästa gång jag öppnade städskåpet men Lilleman kunde inte vara tyst. Har fått en Volta Cyclone XL i svart & silver. Det bästa med den är att den är påslös, vilket jag helst ville. Den är tydligen bäst i test & billigaste pris enligt Pricerunner var 1695 men Rickard köpte den på City Gross för 1595. Enligt Rickard var det ett jäkla drag i den & den låter visst lite men det stör inte. Han testade den innan jag kom hem & trots att jag dammsög här i fredags så blev det en del smuts i behållaren. Ska bli kul att städa nästa gång med min nya tuffa spaceiga sak.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards